جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز در حوزه رزمی بسیج در بهترین و بالاترین سطح آمادگی و بالندگی قرار دارد و با دارا بودن بیش از 2 هزار گردان در برقراری و حفظ امنیت تلاش می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار «علی فضلی» جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین صبح امروز و در سومین روز از هفته بسیج در جمع دانش آموزان دبیرستان علامه حلی اظهار داشت: امروز در حوزه رزمی بسیج در بهترین و بالاترین سطح آمادگی و بالندگی قرار دارد، به نحوی که با دارا بودن بیش از 2 هزار گردان امام حسین(ع)، امام علی(ع)، بیت المقدس و کوثر در برقراری و حفظ امنیت تلاش می‌کند.
 
وی افزود: بسیج به عنوان لشکر مخلص خدا که همه اعضای آن داوطلبانه حضور دارند در عرصه‌های مختلف از جمله تامین امنیت مشارکت دارند؛ امنیتی که مرهون خون‌های پاک شهیدان بویژه شهیدان دوران دفاع مقدس هستیم.
 
سردار فضلی بیان داشت: ارتش به همراه سپاه و بسیج که مولود انقلاب هستند به عنوان وظیفه ذاتی خود وظیفه امنیت و دفاع از دین خدا را بر عهده دارند.
 
جانشین سازمان بسیج مستضعفین عنوان کرد: امروز اگر روح مقاومت در سراسر گیتی برابر مستکبرین حکم فرما است، به واسطه وجود الگوی بسیجی است.
 
وی تاکید کرد: در شلمچه 250 موکب که 200 تای آن مردمی بود، برپا شد تا از زائرین اربعین امام حسین(ع) پذیرایی کنند؛ این نشان می‌دهد روحیه بسیجی همچنان در جامعه وجود دارد و علاوه بر آن در کشورمان نیز امنیت وجود دارد که به واسطه جان فشانی شهدا بوده است.
 
سردار فضلی با اشاره به دیدار مردم اصفهان با رهبر معظم انقلاب در سالروز تشییع 370 شهید در اصفهان، گفت: آبان ماه برای مردم اصفهان ماه به یاد ماندنی است زیرا شهدای عملیات محرم که ۳۷۰ شهید بودند، در یک روز در این استان تشییع شدند ولی با این وجود هیچگاه مردم خم به ابرو نیاوردند و به دفاع از کشور ادامه دادند.
 
در انتهای این مراسم از یک مدل پهپاد ساخت دانش آموزان که سه سال بر روی آن کار شده است، توسط سردار فضلی رونمایی شد. این پهپاد «ساحر» نام دارد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس