کد خبر 657633
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعداد اعضای بسیج که با کد ملی مشخص در بسیج مستضعفین عضویت دارند و فعالیت می کنند به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است.

به گزارش مشرق، رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تعداد اعضای بسیج که با کد ملی مشخص در بسیج مستضعفین عضویت دارند و فعالیت می کنند به بیش از 25 میلیون نفر رسیده است.
 
سردار سرتیپ نقدی در حاشیه آغاز رسمی فعالیت های هفته بسیج که بصورت نمادین "در دبیرستان ماندگار البرز" همزمان با مدارس سراسر کشور برگزار شد افزود: هر روز بر تعداد اعضای بسیج، آن هم در قشرهای مختلف افزوده می شود و این افراد بصورت متغیر درطول روزهای هفته در پایگاه های بسیج فعالیت می کنند که میزان فعالیت آنها بستگی به شرایط و زمانی دارد که بتوانند وقت خود را صرف حضور در این پایگاه ها کنند.

وی همچنین از حضور فرماندهان رده های مختلف بسیج از امروز بطور ویژه در سراسر هفته بسیج در مدارس کشور خبر داد و گفت: این حضور فرصت مغتنمی است تا ما با نسل های نوجوان و جوان گفتگو کنیم تا به سوالات، ابهامات و یا مسائل مختلف دیگری که در ذهن آنها می گذرد پاسخ داده شود .

سردار نقدی افزود: علاوه بر آن مسئولان بسیج هم که تجربه های گرانسنگی در طول بعد از انقلاب بویژه دفاع مقدس و همچنین خدمت رسانی به مردم داشته اند و دارند با آینده سازان بازگو می شود و البته این خود فرصت دو طرفه ای هم ایجاد می کند که با استعدادهای نهفته و ویژه و بالقوه نیروهای جوان بسیجی آشنا شویم چرا که آنها نسلی فعال ،پویا و پرانرژی برای خدمت به مردم ، انقلاب اسلامی و امت اسلام هستند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین دیدار فرماندهان نمونه بسیج در روز چهارشنبه با مقام معظم رهبری ، تجلیل از بسیجیان نمونه در جشنواره مالک اشتر، برگزاری همایش های اقتصاد مقاومتی و گروه های جهادی و نمایشگاه هایی در این زمینه و همچنین معرفی و تجلیل از مخترعان بسیجی در هفته بسیج را بخشی از برنامه های سازمان بسیج مستضعفین برشمرد. 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    1 0
    عالی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس