کد خبر 655899
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۱

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: مقرر شده در قالب طرح شوق زیارت، زائران نیازمند برای زیارت در ایام اربعین به کشور عراق فرستاده شوند.

به گزارش مشرق، محسن ولیئی گفت: در قالب طرح شوق زیارت خیرین با پرداخت بخشی ازهزینه اعزام یک یا تعدادی مددجو به سفر زیارتی، مقدمات حضور زائران نیازمند در کشور عراق را فراهم می کنند.
 
وی افزود: هدف از اجرای طرح شوق زیارت، تقویت روحیه معنوی خانواده های مورد حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) و ترویج فرهنگ ناب ارتباط با اهل بیت (ع) است.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تهران با ارائه آماری از تعداد مددجویان کمیته امداد که قرار است در ایام اربعین حسینی از طریق کمیته امداد به عتبات عالیات اعزام شوند اظهارکرد: در این ایام 320 تن از مددجویان کمیته امداد امام خمینی تهران به کربلا اعزام خواهند شد.
 
ولیئی ادامه داد: در ایام عاشورا و تاسوعای حسینی نیز تعدادی از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) را به کشور عراق اعزام کردیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در طرح شوق زیارت، شرایط سنی برای اعزام مددجویان در نظر گرفته شده است یا خیر؟، تصریح کرد: در این طرح شراط سنی لحاظ نشده است و هر فردی که دارای کد مددجویی است بر حسب اولویت بندی و به شرط عدم تشرف قبلی به عتات عالیات می تواند اعزام شود.
 
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص هزینه های سفر مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) برای حضور در کشور عراق خاطرنشان کرد: کمیته امداد تهران کمک هزینه زیارت مددجویان در طرح شوق زیارت را تا مبلغ 650 هزار تومان پرداخت می کند.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس