کد خبر 651288
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۷

رئیس کمیته امداد امام خمینی گفت: کاهش بودجه کمیته امداد در فعالیت‌های این نهاد بی‌تاثیر نبوده است به طوری که امسال شاهد کاهش بودجه کمیته امداد بودیم.

به گزارش مشرق، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی صبح امروز در حاشیه دیدار با مسؤولان استان بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کاهش بودجه کمیته امداد در فعالیت‌های این نهاد بی‌تاثیر نبوده است به طوری که امسال شاهد کاهش بودجه کمیته امداد بودیم.

وی بیان داشت: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد برنامه محوری این نهاد است تا بتوانیم با کاهش جمعیت تحت پوشش شاهد خدمات بهتری به مددجویان باشیم.

رئیس کمیته امداد تصریح کرد: یکی از اقداماتی که برای توانمندسازی مددجویان در دستور کار داریم ایجاد اشتغال است، تا مددجوی کمیته امداد بتواند با اشتغال خود از چرخه کمیته امداد هم خارج شود.

فتاح با بیان اینکه برنامه‌های خوبی در بخش اشتغال برای مددجویان داریم، افزود: با اجرای برنامه‌های مختلف حوزه اشتغال و توانمندسازی، 100 هزار مددجوی کمیته امداد امسال از چرخه حمایتی این نهاد خارج خواهند شد.

وی با قدردانی از تلاش‌های مدیران کمیته امداد در استان بوشهر گفت: با اقدامات صورت گرفته در بخش‌های مختلف امسال 6 درصد از مددجویان کمیته امداد استان بوشهر از چرخه حمایتی خارج شدند و این رقم تا پایان سال هم افزایش خواهد یافت.

رئیس کمیته امداد اظهار داشت: وجود تاسیسات عظیم نفت و گاز در استان بوشهر فرصت مغتنمی برای ایجاد اشتغال برای مددجویان است و باید از این فرصت و منابع خدادادی بهترین استفاده را ببریم.

فتاح افزود: با یک کارآموزی و مهارت‌آموزی متناسب با ظرفیت‌های مناطق بومی و محلی با دریافت وام قرض‌الحسنه می‌توان به اشتغال پایدار و استقلال اقتصادی دست یافت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: برخی افراد در مورد کمیته امداد تصور اشتباهی دارند و فکر می‌کنند کمیته امداد محلی دائمی برای دریافت خدمات است در صورتی که این تفکر اشتباه است و ما در تلاش برای توانمندسازی مددجویان برای خروج از چرخه کمیته امداد هستیم.

رئیس کمیته امداد اضافه کرد: در راستای تلاش برای کاهش جمعیت تحت پوشش، موضوع شغل یک مسئله محوری است و حوزه اشتغال کمیته امداد نهایت تلاش خود برای این امر را خواهد کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس