کد خبر 654003
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

فرماندار تهران با بیان این که طرح جمع‌آوری متکدیان تهران از چندی قبل اجرایی شده است، گفت: ۶۰۰۰ نفر از متکدیان تهران در این طرح جمع‌آوری شده‌اند.

به گزارش مشرق، عیسی فرهادی فرماندار تهران اظهار کرد: مجمتع‌ فوریت‌های اجتماعی با مسئولیت فرمانداری تهران و مشارکت دستگاه‌های مختلف اعم از شهرداری، اداره اتباع و کمیته امداد از چندی قبل تشکیل شده است و برخورد با معتادان متجاهر و متکدیان در دستور کار بوده است.

وی ادامه داد: جمع‌آوری 1000 نفر از معتادان متجاهر و 6000 نفر از متکدیان یکی از برنامه‌هایی بود که به طور جد اجرایی شد و اثر بخشی بسیار مناسبی را در تهران به دنبال داشت.

فرماندار تهران اظهار داشت: یکصد نفر از متکدیان جمع‌آوری شده را کودکان و 3000 نفر از آنان را متکدیان زیر 15 سال تشکیل می‌دادند، که مابقی افراد جمع‌آوری شده نیز متکدیان بزرگسال بوده‌اند.

فرهادی با بیان این که در زمینه برخورد با متکدیان نیازمند فرهنگسازی هستیم اظهار کرد: در حال حاضر یکی از مشکلات ما جمع‌آوری قانونی این افراد و همچنین نبود ظرفیت کافی در بهزیستی است که امیدواریم شرایط لازم برای برخورد با متکدیان فراهم آید.

وی از مردم خواست تا در جریان کمک به متکدیان دقت لازم را داشته باشند و فرهنگ‌سازی در جهت مقابل با تکدیگری را مد نظر قرر دهند.

فرماندار تهران تصریح کرد: برخورد با آسیب‌های اجتماعی و به ویژه معتادان متجاهر، تکدیگری و کارهای فرهنگی مد نظر فرمانداری تهران قرار دارد که امیدواریم روز به روز کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح کشور و پایتخت باشیم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    احتمالا الان رها شدن تا دوباره تو طرح بعدی بگیرنشون !!!! باید برای این ها پرونده الکترونیکی تشکیل داد و 2 شرط برای آزادسازی این ها گذاشت : 1 . ترک اعتیاد 2 . یاد گرفتن یک کار اگر دفعه بعد هم دستگیر شدن آنوقت به اردوگاه کار اجباری فرستاده بشن جایی که واقعا ازش بترسن اسمش عامل بازدارنده باشه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس