کد خبر 655828
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶

معاون سیاسی سپاه پاسداران گفت: تحولات حلب به نفع دولت سوریه پیش می‌رود.

 به گزارش مشرق، "سردار رسول سنایی‌راد" معاون سیاسی سپاه پاسداران، با اشاره به آخرین وضعیت تحولات شمال سوریه عنوان داشت: شمال سوریه روند پیروزی نیروهای دولت بشار اسد و حامیان آن را طی می‌کند و حلب امروز شاهد تحولات میدانی به نفع دولت و متحدان هستیم.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: شدت عمل در میدان نبرد گویای این است که در یک طرف حیاتی و تعیین کننده است؛ گرچه به بهانه آتش بس در فواصلی تروریست‌ها تقویت شدند اما نوع مقاومت‌ها در آن‌ها نسبت به قبل متفاوت شده است.

وی افزود: تروریست‌ها در گذشته برای نگهداشتن مواضع به شدت مقاومت می‌کردند اما هم اکنون مقاومت‌ها کم رمق و ضعیف شده و این نشان می‌دهد که توان تروریست‌ها روبه تحلیل رفته است کما اینکه در چند روز گذشته درگیری‌هایی بین تروریست‌ها به وجود آمد بین کسانی بود که موافق واگذاری حلب و ترک میدان بودند و کسانی که هنوز اصرار به ماندن دارند.

سردار سنایی‌راد با اشاره به اختلافی که در بین تروریست‌های تکفیری وجود دارد افزود: این نشان می‌دهد که در بین آنها شکنندگی وجود دارد و برخی از تهدیدات حامیان تروریست‌ها قبل از اینکه ناشی از قدرت باشد نوعی پوشاندن ضعف آنها است. روندی که امروزه تروریست‌ها طی می‌کنند روبه عقب‌نشینی است و گاهی هم برای تغییر این روند آمریکاییِ‌ها و متحدان تروریست‌ها به بهانه آتش بس به دنبال پیدا کردن مجال و خریدن زمان هستند و این نشان می‌دهد که زمان به نفع تروریست‌ها نیست.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس