پزشک معالج و یک شاهد عینی ماجرای راننده متخلفی که در یکی از بلوارهای شیراز لایی می‌کشید و با ماموران پلیس راهور درگیر شده بود، تشریح کردند.

به گزارش مشرق، محسن سفیدی یکی از شاهدان عینی این ماجرا اظهار داشت: 18 آبان ماه با خورو شخصی و به اتفاق خانواده از سمت پل معالی آباد به سمت صدرا در حرکت بودم که یک خودرو میتسوبیشی با لایی کشیدن از کنارم عبور و کمی هم به خودرو من خورد.
 
وی افزود: همه رانندگان از نحوه رانندگی این خودرو شاکی بودند که خورو پلیس نامحسوس را دیده و از آنان درخواست برخورد و توقف کردن خودرو متخلف شدم.
 
سفیدی گفت: مشخص بود این راننده وضعیت عادی ندارد و هر لحظه ممکن بوده حادثه‌ای بد رخ دهد و برای اطمینان بیشتر نیز با پلیس 110و راهور تماس گرفته و متوجه حضور آنان در صحنه شدم.
 
این شهروند شیرازی گفت: رانندگان دیگر نیز از حضور به موقع پلیس رضایت داشته و باید قدردان آنان باشیم نه اینکه شاهد برخی جوسازی‌ها علیه این سبزپوشان خدمتگذار باشیم.
 
سرگرد عباس زارع رئیس مرکز کنترل نامحسوس پلیس راهور شیراز نیز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم اظهار داشت: در تاریخ 18 آبان ماه برابر گزارش مردمی به واحد گشتی مبنی بر انجام حرکات مخاطره آمیز و لایی کشیدن یک دستگاه خودرو میتسوبیشی گالانت در بلوار صنایع بلافاصله ماموران این مرکز با مشاهده خورو به سمت آن حرکت کرده و دستور ایست دادند که متاسفانه راننده علاوه بر برخورد با خودرو پلیس هیچ توجهی نکرد.
 
وی افزود: پس از گذشت مسافتی واحد بعدی کنترل نامحسوس پلیس راهور شیراز وارد عمل شده و با بستن مسیر روبروی پمپ بنزین صنایع خودرو ناچار به ورود به پمپ بنزین و توقف در آن محل می‌کند.
 
زارع تصریح کرد: پس از اینکه ماموران قصد سوارکردن راننده را داشتند پس از درگیری ماموران با وی و با توجه به عدم تعادل سرش به شیشه خودرو برخورد و زخمی می‌شود.
 
رئیس پلیس بزرگ راه شیراز بیان کرد: پس از این موضوع بلافاصله راننده توسط ماموران پلیس راهور به درمانگاه سپهر انتقال داده و مداوا نیز صورت گرفته و وی نیز تحویل خانواده خود می‌شود.
 
زارع گفت: همان طور که سخنگوی ناجا نیز اعلام کردند در این حادثه با ماموران پلیس که در پمپ بنزین با راننده متخلف برخورد نامناسب داشته‌اند برخورد و پرونده آنان نیز در دست اقدام است.
 
وی خاطرنشان کرد: عدم توجه به دستور پلیس عامل اصلی این برخوردها بوده و موضوع با قید فوریت و به صورت جدی توسط مقام قضایی در دست پیگیری است.
 
حمیدحسن لی پزشک شاغل در درمانگاه سپهر نیز با توجه به ادعاهایی مبنی بر اینکه ماموران پلیس راهور راننده را به درمانگاه انتقال نداده‌اند اظهار داشت: این موضوع صحت ندارد؛ خودم در زمان حادثه و مراجعه بیمار، شیفت بودم و مشاهده کردم این بیمار توسط پلیس به این درمانگاه انتقال داده شد.
 
وی افزود: تنها یک زخم سطحی روی سر این بیمار رخ داده بود که نیازی به بخیه کردن هم نداشت. با توجه به سطحی بودن زخم راننده در کمترین زمان ممکن درمان و با هوشیاری کامل از درمانگاه خارج شد.
 

این اتفاق در حالی رخ داده بود که براساس گزارش پلیس، راننده خودرو جنجالی، با مصرف مشروبات الکلی از حالت عادی خارج بوده و حرکات مخاطره آمیز وی با خودرو در پی مصرف مشروبات الکلی انجام شده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 16
  • ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    بعضی مردم انتظار دارن که با فرد شراب خوار با محبت رفتار کنن باید مثل خود امریکا رفتار کنن از شش ماه تا یک سال زندانی و گواهینامه رو ازش بگیریم تا دیگه نتونه رانندگی کنه
  • ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    2 0
    این اقای زارع هم باید توبیخ بشه بعلت دروغ گفتن خوبه تو فیلم مشخصه که راننده را با سر هول میدن سمت ماشین اصلا بحث سوار کردن نبوده اگه قراره سوار ماشین کنن باید بسمت ماشین پلیس میبردن نه در عقب ماشین خودش در ضمن آقا پزشک شما دیگه نباید این حرف را میزدید شما که بهتر میدونید کوچکترین ضربه به سر باعث ضربه مغزی و فوت میشده حالا این ضربه جای خود داره در اخر اگه مست بوده باید میبردید زندان نه اینکه تحویل خانواده اش میدید
  • ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    باید با اینجور افرادی که قانون شکنی می کنن برخورد بشه و دم اون پلیسا گرم
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    دست پلیس درد نکنه. خوب کاری کرد.
  • ناشناس ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    با احترام بنظر میرسد پلیس در این فقره درست عمل کرده وباید باهنجار شکنان برخورد کرد وتضعیف پلیس به این صورت درست نیست این بگم من نه خودم پلیس هستم ونه احدی از حانوادم پلیس است
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    دوستان از این به بعد اگه مست کنید پلیس گرفت میبره دمه خونه تحویل خانواده تون میده اگه مست بود باید تحویل بازداشتگاه میشود نه تحویل خانواده ، اگه در حالت مستی رانندگی کرده بود جرم انجام داده نه تخلف ، اگه به خودرو های مردم هم آسیب زده باشه باید جبران خسارت میکرده در همه این صورت این اقا باید دادگاهی میشود نه تحویل خانواده
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    آقايي كه ازراننده متخلف طرفداري مي كنيد آيا اگر ايشان با آن حالت رانندگي بايكي ازاعضا خانواده شما تصادف مي كرد بازهم مي توانستي چنين ادعائي بكني حادثه يكبار اتفاق مي افتد اگرراننده كسي را مي كشت فوقش چندسال درزندان ميماند بعد ديه وآزاد . اما مرده زنده نمي شد وخانواده اش مي ماندند باهزارمصيبت. دقيقا شبيه همين موردرا پسر يكي ازفاميلهاي ما انجام دادويك نفركارگر راكشت مادرراننده گريه وزاري مي كردكه فرزندم قاتل شده ولي پدرش كه آدم فوق العاده پولدار ومغروري بود رسيد باعصبانيت گفت مگه چي شده من خيال كردم آدم رازيرگرفته باباكارگربوده ديه مي دهيم وخلاص. دقيقا هم همينطورشدبا زور وتهديد وپول رضايت طرف راگرفتندالان همان پسرسالهاست به جرم قاچاق مواددرزندان است وپدرش هم نميدانم خدارحمت كند يانكندكلي ثروت گذاشته ورفته ورثه ها هرروزجنگ ودعوا.
  • ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    مست کردن جرمه ، رانندگی در حالت مستی جرمه ، خسارت به اموال مردم جرمه در نتیجه این اقا باید زندانی میشود نه اینکه تحویل خانواده اش داده بشه شاید این فرد این جرم ها را انجام نداده باشه شاید مست نبوده و فقط رانندگی خطرناک داشته
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    امریکا 5 سال زندانی داره برای رانندگی در حالت غیر عادی نه 6 ماه ودر ضمن تا اخر عمر از دریافت هرگونه گواهینامه رانندگی هم محروم میشه.وشاید هم از حقوق دیگر اجتماعی مثل نمایندگی مجلس و برخی مشاغل دولتی تا اخر محروم بشه. در ضمن اگه اینجوری کسی اونجا مقاومت کنه در برابر پلیس مجازاتش کتک خوردن نیست بلکه گلوله است.
  • ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    اگر مست بود باید ماشینش اعمال قانون میشد و خودش به حکم قاضی حد میخورد نه اینکه ......!
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    طرف عجب رویی داشته، مست که بوده، رانندگی فوق خطرناک هم که داشته؛ بیا بزن!! مرتیـــکه!
  • مهرزاد ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    تعدادی بچه پولدار در شیراز تفریحشان سوار ماشینهای لوکس شدن و لایی کشیدن و حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز است و در صورت اعتراض مردم نیز اقدام به فحاشی ودر گیری می نمایند اگر با بقیه نیز مانند این فرد خاطی برخورد می شد تا حدی آرامش به خیابانهای شیراز باز می گشت
  • ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    تو کره شبهای شنبه و یک شنبه پلیس یک دفعهتمام خروجیهای یک خیابان را می بست و از رانندگان تست الکل می گرفت.هر تست مثبت برابر با 9 میلیون ون جریمه(برابر حدودا 27 میلیون تومان ایران) و باطل شدن گواهینامه بود.برای همین شبیه راننده تلفنی داشتند که افرادی که زیادی می خوردند زنگ می زدند راننده میامد ماشین و راننده مست را به مقصد میر ساند و سویچ را می داد و پولش را می گرفت
  • ایلیا ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    آدامای خوب انصاف هم خوب چیزیه مگه فیلمش رو ندیدین که گرفتن سرش رو به شیشه ماشین زدن و کتکش زدن من نمیدونم شاید کاره خلافی هم انجام داده باشه ولی ما مگه قوه قضاییه نداریم
  • ایران ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    در هر صورت هم که باشد طبق قانون تا زمانی که مجرم علیه جان پلیس اقدامی نکرده باشد ، پلیس به هیچ وجه حق ضرب و شتم با فرد متخلف را ندارد. اونم چه برسه به پلیس راهور .
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    به نظر من که کاملا حقش بود. احمق سیاه مست پولدار فکر کرده هر غلطی دلش خواست میتونه بکنه. اگر میزد چهار تا آدم بیگناه رو میکشت خوب بود؟یه ذره هم به پلیس حق بدید بعضیا مث حیوانند زبان آدمیزاد سرشان نمیشه.شخصا تشکر میکنم از برخورد قاطعانه پلیس. اگه همین اتفاق توی آمریکا افتاده بود به یارو اصلا شلیک میکردن
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    ماست مالی به روش همیشگی
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    صحبت امام نقل به مضمون: اگه روزی یک اعدامی رو برای اعدام میبردند اگه مسئول اعدام متعرض شخص شد باید قصاص شود. حالا انتشار نده
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    کجای دین اسلام و قوانین جمهوری اسلامی اومده که باید یک فرد مست یا راننده متخلف مورد ضرب و شتم قرار بگیره، مشرق نظرات رو جوری انتشار میدی که انگار موافق این ضرب و شتم.بودی
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    در هیچ صورتی چنین برخوردی با یک مجرم قانونا و شرعا مجاز نیست نه در جلوی دید مردم و نه در سلول زندان . توجیه رفتار اشتباه نیروهای پلیس در هر جایی یک شیوه ی کنترل و مهار هست اما در جامعه ی اسلامی گناه و اشتباهه . اگر هر شخصی جرمی مرتکب شده باید مجازات شه چه فردی که شرب خمر کرده و چه ماموری که رفتار نادرست و خشونت امیز داشته.
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    پليس هدفش زدن اون پسره نبود اگه مي خواستن بزننش جاي خلوت مي بردنش
  • ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    دیگه ماست مالی نداره. پلیس حق زدن نداره. والسلام
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    دادا از داستان زندگی این فامیل شما یه فیلم پلیسی خفن میشه کشید بیرون .
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    فقط به اینکه بگه مامور طرف مست بوده در دادگاه کافی نیست باید نتیجه تست الکل در اون لحظه را هم ضمینه پرونده کنه.
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    اصلا وقتی ثابت شد با دستگاه تست الکل که طرف شرب خمر کرده باید پلیس یه کشور اسلامی اونقدر دستش باز باشه که در همون لحظه بتونه حکم حدود الهی (80ضربه تازیانه)رو اجرا کنه.
  • ناشناس ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۵
    0 0
    افرین بر پلیس
  • ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    به جان خودم تازه اين موضوع يه گوشه كوچيك اززندگي آنها بودعرض كردم.
  • مهناز ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    پلیس راهنمایی و رانندگی چنین حقی نداره. امیدوارم مجازات بشه
  • ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
    0 0
    یاد اون قضیه دیپلمات عربستونی افتادم که مست بود و با یه تصادف یه خونواده رو داغ دار کرد خدا نگذره ازش هر قبرستونی هست
  • سریر ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
    0 0
    نمی دانم چرا عده ای از عملکرد پلیس انتقاد می کنند؟؟؟؟؟؟ باید با شدت بیش تری برخورد شود تا برای بقیه عبرت شود . حالا چه حد ، چه جریمه نقدی بالا ، چه .... . اگر به عملکرد پلیس های کشور های دیگر نگاه کنید چه می گویید؟؟؟؟
  • من من ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
    0 0
    دوست عزیز داستان ساده هست.. کسی انتظار محبت کردن به راننده خاطی رو نداره چه برسه به اینکه طرف مست هم باشه... داستان اینجاست که یک سری قانون وجود داره واسه برخورد... وقتی به متهم مسلط هستی نهایتا پلیس حق داره بهش دست بند بزنه یا تو موقعیتی قرار بده که نتونه حرکتی انجام بده ..نه اینکه کله طرفو بکوبه به ماشین... اتفاقا منی که مخالف این برخورد زشت پلیسم کاملا موافق مجازات سنگین راننده مست هستم! باید گواهینامش باطل بشه و حتی برای مدت طولانی زندان بره چون رانندکی در حالت مستی عواقب سنگین داره... ولی همچنان پلیس حق زدن متهم رو نداره اونم به این شکل... داستان وقتی جالب میشه که اینجا ااینجوری کله طرف رو می کوبن به ماشین... بعد چند سال قبل تو سعادت اباد طرف جلوی پلیس چند دقیقه عربده کشی می کنه و و زنه رو می کشه وسط میدون ولی پلیس ها فقط نگاه می کردن! نظرات متفاوت رو منتشر کن لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس