کد خبر 655146
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح و دستگیری چهار عضو باندهای مواد مخدر در درگیری های یگان های عملیاتی پلیس با سوداگران مرگ خبر داد و گفت: در این سه عملیات، یک تن و 632 کیلو مواد افیونی کشف شد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار حسین رحیمی با اعلام این خبر گفت: مأموران انتظامی شهرستان «مهرستان» با پشتیبانی اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، طی چند هفته گذشته از فعالیت یک باند بزرگ که به صورت مسلحانه مواد مخدر را از مناطق شرقی به استان‌های مرکزی کشور جا به جا می‌کردند، باخبر شدند.
 
وی با بیان اینکه بامداد امروز اعضای این باند مسلح در حالی که با یک دستگاه وانت نیسان در محور مهرستان - ایرانشهر اقدام به جا به جایی مواد مخدر می‌کردند، توسط پلیس شناسایی شدند، افزود: راننده خودرو با مشاهده یگان‌های عملیاتی پلیس با انجام حرکات مخاطره آمیز قصد فرار داشت که پس از برخورد با یک دستگاه خودروی عبوری متوقف و سرنشینان آن بلافاصله به صورت مسلحانه با مأموران درگیر شدند.
 
سردار رحیمی گفت: در این درگیری مسلحانه که حدود نیم ساعت ادامه داشت، مأموران ضمن دستگیری دو قاچاقچی حرفه‌ای که در درگیری با یگان‌های عملیاتی پلیس زخمی شده بودند، دو قبضه سلاح کلاش به همراه 872 کیلو تریاک را کشف کردند.
 
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به درگیری مسلحانه دیگر مأموران پلیس با سوداگران مرگ، اظهار داشت: پس از رصد چند روزه اعضای یک باند مسلح مواد مخدر، خودرو تویوتا متعلق به این باند در منطقه آب انار شهرستان سراوان توسط پلیس شناسایی شد.
 
سردار رحیمی افزود: اعضای این باند مسلح که تصور نمی‌کردند توسط مأموران نیروی انتظامی شناسایی شوند، پس از ورود به کمین یگان‌های عملیاتی و تکاوری، با آن‌ها درگیر شدند که مأموران ضمن به هلاکت رساندن یکی از قاچاقچیان، دو عضو دیگر این باند را دستگیر و در پاکسازی منطقه، 510 کیلو حشیش به همراه دو قبضه سلاح کلاش و مقادیر متنابهی مهمات را کشف کردند.
 
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری یک قاچاقچی مسلح دیگر در شهرستان خاش خبر داد و اظهار داشت: این قاچاقچی مسلح که با یک دستگاه وانت در حال جا به جایی مواد مخدر بود، به صورت مسلحانه با مأموران پلیس درگیر و پس از ناتوانی در برابر آتش پرحجم پلیس دستگیر شد و مأموران در بازرسی از خودرو وی 250 کیلو تریاک کشف کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس