جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: دستاوردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در حوزه هوایی و هوافضا در هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران که از تاریخ 26 آبان ماه سال جاری به مدت 4 روز در جزیره کیش برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

به گزارش مشرق، امیر حاتمی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اعلام کرد: دستاوردهای وزارت دفاع در حوزه هوایی و هوافضا در هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران که از تاریخ 26 آبان ماه سال جاری به مدت 4 روز در جزیره کیش برگزار می‌شود، به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی افزود: سازمان‌های صنایع هوایی، هوافضا، صنایع دفاع، شرکت صنایع الکترونیک ایران وابسته به وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح توانمندی‌های تحقیقاتی و تولیدی خود را در حوزه‌های مختلف هوایی و هوافضایی در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.

امیر حاتمی در ادامه گفت: سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع در این نمایشگاه محصولات و توانمندی‌های شرکت‌های صها، پنها، هسا، قدس، سمت و پژوهشکده سازمان صنایع هوایی را با ارائه 173 محصول، سامانه و توانمندی در حوزه‌های تولید و تعمیر هواپیما، بالگرد، پهپاد، موتور، پیشرانه، خدمات و فناوری‌ها به نمایش می‌گذارند.

جانشین وزیر دفاع گفت: صاایران نیز با شرکت‌های صاشیراز، صنایع اپتیک اصفهان و صنایع مخابرات و ارائه توانمندی‌های خود در حوزه رادار، سامانه مراقبت هوایی و ناوبری و ارتباط امن، اویونیک، محصولات و سامانه‌های الکترواپتیک مثل دوربین‌های هوایی حضور دارد.

وی افزود: سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع هم با قطعات و سیستم‌های ناوبری، امور زیرساختی و نرم افزارهای شبیه‌ساز پروازی و سازمان صنایع دفاع با نمایش تولیدات خود در زمینه تایر انواع هواپیما در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

گفتنی است در هشتمین نمایشگاه بین المللی هوایی ایران 12 شرکت اروپایی و آسیایی و یکصد شرکت داخلی فعال در عرصه صنایع هوایی از جمله 30 شرکت دانش بنیان حضور دارند.

در حاشیه این نمایشگاه نیز اجرای نمایش هوایی توسط نیروی هوایی ارتش ج.ا.ایران و تیم نمایش شوالیه‌های روسی با 5 فروند سوخوی 27 صورت می‌پذیرد.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    خواهشمندیم از این نمایشگاه گزارش درستی تهیه نمایید و پس از اتمام با عکسهای قرض گرفته از بقیه و تحلیلهای یک خطی سر و تهشو هم نیارید مثل اینکه بعد از انقلاب اولین پرواز نمایشیمون قراره اتفاق بیفته.مشرق از تو انتظار دارم
  • ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    جت برهان قرار بود امسال رونمایی بشه هیچ خبری ازش نیست
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    این جناب وزیر دفاع 10 ماه دیگه بیشتر از دولتش نماینده یک پروژه وعده داده شده رو در بخش هوایی رونمایی نگرد!!!!!!!!
  • دکتر ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    بودجه وزارت دفاع از اول امسال تا الان پرداخت نشده واقعا شرم آوره این چه مملکتی هست ما داریم بودحه عمرانی هم فقط 22 درصدش تخیص یافته...
  • ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    مدل جت پهپاد شاهد سفره ماهی شفق قاهر کوثر تانک کرار زیر دریایی فاتح موج سه چهار و پنج همه و همه وعده هایی بود که نتونست عملی کنه
  • ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    مشرق اگه ممکنه 2-3 نفر بفرست کیش ، عکس و فیلم و گزارش ازت انتظار داریم
  • ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    مشرق اگه ممکنه 2-3 نفر بفرست کیش ، عکس و فیلم و گزارش ازت انتظار داریم
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    ان شاء الله دفعه بعد جنگنده آموزشی شفق هم باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس