نمایش عمومی فیلم محمد رسول الله ساخته کارگردان ایرانی، در سالن تئاتر ملی در مرکز بغداد شروع و در اولین سانس های خود با استقبال شهروندان عراقی روبه رو شد.

به گزارش مشرق، سالن 'مسرح الوطنی' در مرکز بغداد هم اکنون محل نمایش فیلم محمد رسول الله ساخته مجید مجیدی کارگردان ایرانی است و براساس گزارش های دریافتی تنها در سه سانس اولیه بیش از 3 هزار و 400 نفر به تماشای این فیلم نشستند.
 
پیش از این قرار بود، این فیلم در روز پنجشنبه این هفته اکران عمومی خود را شروع کند، اما مقام های سینمایی عراق تصمیم گرفتند نمایش این فیلم را با ایام اربعین حسینی همزمان کنند که در سراسر عراق فضایی معنوی ایجاد کرده است.
 
 استقبال از فیلم محمد رسول الله(ص) در بغداد +عکس
این فیلم که قبلا نیز بطور خصوصی برای جمعی از مقام های عراق و اندیشمندان این کشور اعم از شخصیت های دینی، فرهنگی و حتی سیاسی به نمایش درآمده بود، به زودی در 10 استان دیگر عراق نیز بر روی پرده خواهد رفت.
 
 استقبال از فیلم محمد رسول الله(ص) در بغداد +عکس
علمای شیعه و سنی هنگام تماشای خصوصی این فیلم در ماه ها قبل، به شدت متاثر شده و اشک می ریختند.
 
نمایش عمومی این فیلم، پس از توافق میان موسسه سینمایی نور تابان تهیه کننده فیلم و معاونت سینمایی وزارت فرهنگ عراق که با هماهنگی رایزنی فرهنگی ایران در بغداد صورت گرفت، آغاز شده است.
 
 استقبال از فیلم محمد رسول الله(ص) در بغداد +عکس
عراقی ها پیش از این از سریال های تاریخی و مذهبی ایران بویژه سریال هایی مانند امام علی(ع) و 'مختار' نیز استقبال بی سابقه ای داشته اند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    خداروشکر
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    چرا تو ایران فروش نداشت ؟!! عکس ها هجوم و سرودست شکستن را نشان میده ؟!
  • ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    فروش بیش از 15 میلیارد فروش کمی است؟
  • saeed ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    15میلیارد زیاده؟از کی تاحالا اگه میانگین 5هزار تومن هم حساب کنیم یعنی سه میلیون رفتن سینما خیلی زیاده تو 80 میلیون نفر؟تازه چقدر مدارس و ارگان های مختلف رفتن اینقدر شده
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    این فیلم توی ایران با نصف قیمت تونست به فروش ۱۵ میلیارد برسه. (۵۰۰۰ تومان) من تازه مشتاقانه بدنبال این هستم که فیلم به نمایش خانگی برسه بتونم زودتر بخرم واسه اعضای خانواده که سینما نرفتند و ندیدند. خیلی قشنگ و تاثیر گذار بود. از نظر ما مردم ایران، این فیلم برنده اسکار است نه هیچ فیلم دیگری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس