محمد رضا صابری می‌گوید که بدنبال اکران موفق فیلم مجید مجیدی در ترکیه بزودی اکران این فیلم در روسیه و عراق آغاز می‌شود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت نور تابان ،محمدرضا صابری مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان  تهیه کننده و پخش کننده فیلم سینمایی «محمد رسول الله» با اعلام این مطلب افزود: اکران فیلم «محمد رسول الله» در ترکیه با استقبال خوبی  همراه شده است و تاکنون 330 هزار نفر به تماشای فیلم نشسته اند و تعداد سالنهای نمایش دهنده فیلم به 400 سالن رسیده است .
 
وی ادامه داد: از روز 27 آبان و با برگزاری مراسم فرش قرمز فیلم «محمد رسول الله»، اکران فیلم در داغستان روسیه آغاز می شود در این مراسم رئیس جمهور منطقه خود مختار داغستان،مجید مجیدی و گروهی از عوامل فیلم حضور دارند وبدنبال آن اکران فیلم در روسیه ادامه پیدا می کند.

وی ادامه داد: قرار است فیلم «محمد رسول الله» به دو شکل دوبله به زبان روسی و با زیر نویس به نمایش در بیاید.

صابری از اکران این فیلم در عراق خبر داد و افزود: شهر بغداد دو سالن سینما دارد که ظر فیت یکی از آنها هزارنفر است واز روز20 آبان ماه در دوسالن سینمایی در شهر بغداد فیلم به نمایش در می آید. همچنین با هماهنگی لازم و خرید تجهیزات قرار شده است که فیلم «محمد رسول الله» در سه شهرکربلا و نجف و اربیل  نیز با دوبله عربی و زیر نویس به نمایش در بیاید. 

 مدیر عامل شرکت سینمایی نور تابان با اشاره به اینکه بزودی اکران فیلم «محمد رسول الله» بصورت گسترده آغاز می شود گفت : با یکی از بزرگترین شرکتهای پخش درآسیا در حال مذاکره هستیم  و توافقات اولیه نیز برای نمایش فیلم  با دوبله و زیر نویس صورت گرفته است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس