کد خبر 654936
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۸

برخی از مدعیان اصلاحات بدجوری از شکست هیلاری کلینتون دمغ شده‌اند. چرا؟! مگر کلینتون با ترامپ چه فرقی دارد؟ هر دو سر و ته یک کرباسند.

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در قسمت گفت و شنود خود نوشت: گفت: برخی از مدعیان اصلاحات بدجوری از شکست هیلاری کلینتون دمغ شده‌اند. چرا؟! مگر کلینتون با ترامپ چه فرقی دارد؟ هر دو سر و ته یک کرباسند.
 
گفتم: خب! هیلاری کلینتون در حمایت از فتنه آمریکایی- اسرائیلی 88 سنگ تمام گذاشته بود. قطعنامه 1929 که به قول خودش تحریم‌های فلج‌کننده علیه ایران بود را در حمایت از فتنه‌گران به تصویب رساند، تروریست‌های داعش را پدید آورد، در برنامه هسته‌ای کشورمان بیشترین خباثت را نشان داد و...
 
گفت: اگر دشمنی و کینه‌توزی کلینتون با ایران دلیل رویکرد برخی از مدعیان اصلاحات به او باشد، مگر ترامپ که از تخم و ترکه بوش است کمتر از کلینتون با ایران دشمنی می‌ورزد؟!
 
گفتم: مرد حسابی!  مشکل اصلی آنها کلینتون و ترامپ نیست، علت اصلی عزای آنها به هم ریختگی آمریکاست که از آن بت ساخته بودند!
 
گفت: این مدعیان اصلاحات، خودشون متوجه هستند که دارند چیکار می‌کنند؟
 
گفتم: چه عرض کنم؟ یارو می‌گفت یک روز داشتم برنامه فوتبال را از یک کانال عربی  دنبال می‌کردم، مادر بزرگم هر وقت که گزارشگر حرفی می‌زد، با صدای بلند می‌گفت آمین!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • م ز ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    درود بر حاج حسین سردار قلم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس