به نقل از هالیوود ریپورتر، جمعی از سلبریتی‌ها حمایت خود را پشت کمپینی گذاشته‌اند که می‌خواهد به صورت قانونی جلوی ریاست جمهوری دونالد ترامپ را بگیرد

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- موجی از چهره‌های سلبریتی حامی هیلاری کلینتون دادخواستی را با کالج الکتورال مطرح کرده‌اند تا بر خلاف رای های رسمی ایالت شان عمل کنند.به گزارش هالیوود ریپورتر، جمعی از سلبریتی‌ها حمایت خود را پشت کمپینی گذاشته‌اند که می‌خواهد به صورت قانونی جلوی ریاست جمهوری دونالد ترامپ را بگیرد و از هواداران شان هم خواسته‌اند همین کار را بکنند.

صف آرایی سلبریتی‌ها در برابر ریاست جمهوری ترامپ 

تلاش آن ها بسته به دادخواستی است که تا به حال بیش از ۳ میلیون امضا جمع کرده و از انتخاب کنندگان (elector) کالج الکتورال می خواهد رای ایالت شان را انکار کنند و به جای آن روز نوزدهم دسامبر به هیلاری کلینتون رای بدهند.گاگا در توییتر خود نوشت: «اگر از وضعیت کنونی سیاست آمریکا و کاخ سفید می ترسید، این دادخواست را امضا کنید«در این دادخواست آمده است: «آقای ترامپ لیاقت خدمت در این سمت را ندارد. اینکه او تعداد بسیار زیادی از آمریکایی ها را قربانی اعمال خود می کند و دمدمی مزاج بودن، قلدر بودن، دروغ گفتن، گذشته اقرارشده حمله جنسی و عدم وجود هرگونه تجربه او باعث می شود او خطری برای جمهوری باشد«

 

این دادخواست می گوید با وجود اینکه ترامپ پیروز رای الکتورال شد، این حقیقت که کلینتون با اختلاف بیش از ۲ میلیون رای و ۱٫۵ درصد پیروز تعداد آرا شد، به این معنی است که او سزاوار ریاست جمهوری است. علاوه بر این، این دادخواست توضیح می دهد که چنین اتفاقی چطور ممکن است عملی شود، البته شانسش آنقدر هم زیاد نیست.

صف آرایی سلبریتی‌ها در برابر ریاست جمهوری ترامپ 

با وجود اینکه رای نهایی انتخاب کنندگان (که معمولا مردم عادی هستند) به ندرت با رای ایالت خودشان تفاوت دارد، هیچ قانون فدرالی وجود ندارد که از آن ها بخواهد رای یکسان بدهند. به این ترتیب در روز نوزدهم دسامبر، انتخاب کنندگان کالج الکتورال رای خود را ثبت می کنند و اگر آن ها مطابق با رای ایالت شان در انتخابات عمومی رای بدهند، دونالد ترامپ پیروز می شود. با این حال اگر آن ها بخواهند می‌توانند به هیلاری کلینتون رای بدهند. حتی در ایالت هایی که چنین کاری قانونی نیست، رای آن ها به هرحال حساب خواهد شد ولی آن ها مجبور می شوند یک جریمه نقدی کوچک پرداخت کنند.علاوه بر لیدی گاگا، پینک و سیا، لاورن کاکس و جیجی حدید از دیگر کسانی بودند که این پیغام را در توییتر خود پست کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    یعنی این که همان جریان سوروس است که در دنیا سلبریتی می سازد و جشنواره ها اداره می کند.
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۶
    0 0
    سلبریتی ها در همه جای دنیا جیر خور یه حزب خاص هستند و توسط رسانه هاشون بزرگ میشن وگرنه در نظر مردم هیچی نیستند!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس