کد خبر 654727
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱

نماینده مردم میناب به وزیر امور خارجه لزوم تسریع در امر آزادسازی صیادان در بند در کشور سومالی را متذکر شد.

به گزارش مشرق، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی کشور در جلسه علنی امروز مجلس (23 آبان 95) از سوی هیأت رئیسه قرائت شد که این تذکرات به شرح زیر است.

سید مصطفی ذوالقدر نماینده مردم میناب به وزیر امور خارجه لزوم تسریع در امر آزادسازی صیادان در بند در کشور سومالی را متذکر شد.

داود محمدی نماینده مردم قزوین به وزیر آموزش و پرورش لزوم اجرای قانون راجع به جذب و استخدام مربیان پیش‌دبستانی را متذکر شد.

سید فرید موسوی و سیده فاطمه حسینی نمایندگان تهران در تذکری به وزیر صنعت خواستار تسریع در اتخاذ تصمیم در خصوص موافقت‌نامه تسهیل تجارت شدند.

سید فرید موسوی نماینده مردم تهران در تذکری به وزیر کشور خواستار تذکر وی به استانداران راجع به لزوم همکاری برای برگزاری برنامه‌های تشکل جامعه اسلامی دانشجویان شد.

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه به رئیس جمهور لزوم رسیدگی به وضعیت خانواده‌های شهدای مدافع حرم از جمله تیپ فاطمیون را متذکر شد.

سید علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر به وزیر اقتصاد لزوم تهیه و ابلاغ چهارچوب استانداردهای حسابرسی عملیاتی و اجرای دقیق آن و به وزیر امور خارجه لزوم تنظیم سطح روابط و مناسبات اقتصادی، سیاسی و فرهنگی با کشورهای دارای دیدگاه‌ها و مواضع غیر همسو با جمهوری اسلامی ایران را متذکر شد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس