نادر قاضی پور از تاخیر رئیس جهمور برای حضور در نشست امروز پارلمان انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، نادر قاضی‌پور  نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی در نشست امروز (سه‌شنبه) پارلمان، گفت: انضباط جلسات مجلس به عهده رئیس ولایتمدار مجلس است. ابتدای مجلس محضر رهبر رفتیم و ایشان حکم دادند که نظم در مجلس حاکم شود.

وی اضافه کرد: ایشان مثالی زدند، گفتند در رژیم گذشته دو برادر بودند که برادر بزرگ مثل شما رئیس مجلس بود و برادر دیگر رئیس دولت بود، پنج دقیقه دیر آمد و برادرش او را راه نداد.

«آقای لاریجانی! شما با چه مجوزی آقای روحانی را که نیم ساعت دیر به مجلس آمد راه دادید و اجازه دادید 47 دقیقه خارج از موضوع صحبت کند و تذکر هم ندادید در حالی که شما به این نامه سوگند یاد کرده‌اید.»

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار داشت: از نظر آیین‌نامه‌ای تخلفی صورت نگرفت، ایشان دیرآمدند، ما وارد موضوع دوم شدیم و رأی گرفتیم و بعداً موضوع رأی اعتماد را مطرح کردیم.

لاریجانی در همین زمینه خاطرنشان کد: اینکه رئیس جمهور در موضوع صحبت کرده یا نه طبق آیین‌نامه ایشان می‌تواند در مورد برنامه صحبت کند. حالا سلیقه شما این بود که بیشتر راجع به سه وزیر صحبت کنند، در واقع خلافی صورت نگرفته است.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس