کد خبر 654023
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۹

خبرگزاری رویترز گزارش داد که اولاند و ترامپ در گفتگوی تلفنی توافق کردند که در زمینه مشخص شدن مواضع رئیس جمهور منتخب درباره مبارزه با تروریسم، سوریه، ایران و اوکراین تلاش کنند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری رویترز گزارش داد که اولاند و ترامپ در گفتگوی تلفنی توافق کردند که در زمینه مشخص شدن مواضع رئیس جمهور منتخب درباره مبارزه با تروریسم، سوریه، ایران و اوکراین تلاش کنند.

پیش از این فرانسوا اولاند در مصاحبه با کانال 2 تلویزیون فرانسه خواستار شفاف شدن مواضع ترامپ درباره مسائل مهم جهانی از جمله توافق هسته ای با ایران، موضوع سوریه و بحران اوکراین شده بود.

مواضع ضد و نقیض دونالد ترامپ در خلال مبارزات انتخاباتی باعث سردرگمی رهبران جهان درباره سیاستهای دولت آینده آمریکا شده است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    نکنه این بابا، فتیله آخر الزمان را روشن کنه؟!
  • بابک ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    این مردک شوخی بردار نیست.فردی اقتصادی که کاملا مطابق واقعیت عمل می کند .او فلسفه ملاصدرا را هرگز نخوانده وبا منطق اساطیری هم آشنایی چندان ندارد. وعلم بلاغت وبیان را مطابق اکادمی های آمریکایی فرا گرفته . قبولی او را مانند فیلم های تگزاسی ها می بینم که فقط گلوله حکمفرماست .کسی هم که حالی نشد مطمئنا جواب او با گلوله خواهد بود. از این بابت مطمئن هستم که منافع ملت خود را با هیچ چیز در دنیا معاوضه نمی کند .حتی از روی جنازه دوستانش هم رد می شود.
  • بایزید بسطامی ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    خوب همه رو سر کار گذاشته لعنت به هر چی تکفیری و صهیونیست
  • محمد ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    فرانسه میخواد ببینه اگه ترامپ همراهش هست بیشتر دتسش را به خون بی گناهان آلوده کنه تف به ذات فرانسه و آمریکا
  • حسن ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    ای مردک که با حقه بازی سره مردم امریکا کلاه گذاشتی شدی رئیس جمهور امریکا که کسی تورا قبول ندارد ما ملت ایران هم اکنون بهت هشتارمیدهیم اگربخواهی ازمسندی که بدست اوردی سو استفاده کنی وبه برجام عمل نکنی تک تک امریکائیها را اسیر خواهیم کرد نمونه این گفته همان ملوانان همراه با سربازان امریکا که بدست دلاوران ایران ذلیلانه اسیر شدند را فراموش که نکردی یادت باشد که تو ازرئیس جمهور اوباما زرنگترکه نیستس وسواد انچنانی هم نداری او نتوانست با ایران قدرت نمائی بکند با مردم ایران بازبان ادمیزاد باید حرف بزنی درغیر اینصورت شهادت یکی از افتخارات هر ایرانیست بخدا تک تک امریکائیان را بخاک ذلت وخواری خواهیم نشاند مرگ برامریکا مرگ براسرائیل مرگ بر فرانسه زنده باید ایرانو ایرانی مرگ برتو رئیس جمهوری نالایق امریکا ترامپ
  • رضا ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    ترامپ هم مثل بقیه ریس جمهورهای امریکا هیچ غلطی نمیتونه بکنه
  • علی ازخوی ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۲
    0 0
    ن نگران ترامپ نباشیداوتازه از راه رسیده وهوای دوران تبلیغات درسرداردوقتی که سفری به سوی خاورمیانه سفرکردونام شیران ایران زمین راازنزدیک خواندوآشناشدآنوقت دمش رابه نشانه احترام پرجم آمریکا به ساکنان دلاورایران زمین تکان خواهدداد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس