'دنی دانون' سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا گفت، 'دونالد ترامپ' رئیس جمهوری منتخب آمریکا و همراهان او که من سالهاست شماری از آنان را به شخصه می شناسم، به 'کشور اسرائیل' و به امنیت آن متعهد هستند.

به گزارش مشرق، دانون که سال ها قبل از ورود ترامپ به عرصه سیاست با وی دیدار کرده بود، در گفت وگو با روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، با یادآوری آن دیدار گفت، مذاکره ای جالب بود و برداشت من این بود که وی بسیار زیرک و مشتاق است. وی به اسرائیل عشق می ورزد، نخست وزیر اسرائیل را دوست دارد و درباره رابطه خانواده اش و رابطه شخصی اش با اسرائیل صحبت کرد. او این اشتیاق را به کاخ سفید خواهد برد.

دانون خاطر نشان کرد، دلیلی برای نگرانی در زمینه رابطه آمریکا و اسرائیل از دیدگاه ترامپ وجود ندارد. رابطه آمریکا و اسرائیل بسیار قوی است. ما در اینجا(آمریکا) دوستانی واقعی داریم و مطمئن هستم که در کاخ سفید نیز چنین خواهد بود.

وی گفت، البته این به آن معنا نیست که ما همیشه و درباره همه چیز توافق داریم، فکر نمی کنم چنین چیزی باشد اما، مطمئن هستم که نحوه همکاری با هم را می دانیم.

دانون افزود، من در سازمان ملل شاهد تعهد آمریکا به حمایت از اسرائیل هستم. همه پیشرفت ها و دستاوردهای ما در سازمان ملل ناشی از حمایت آمریکاست.

نخست وزیر و مقام های رژیم صهیونیستی در پیام هایی جداگانه، از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس جمهوری آمریکا استقبال کردند و پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری هشت نوامبر را تبریک گفتند.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس