کد خبر 653723
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴

ساعاتی پیش در یک حادثه تیراندازی در مقابل فروشگاهی در شهر «سیاتل» آمریکا، دستکم پنج نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به شدت زخمی شدند.

به گزارش مشرق، در یک حادثه تیراندازی در مرکز «سیاتل»، پنج نفر مورد اصابت گلوله یک فرد مسلح قرار گرفتند.

پایگاه اطلاع‌رسانی «سیاتل‌ تایمز» گزارش کرد، این حادثه تیراندازی حدود ساعت 19:00 به وقت محلی در خیابان سوم و خیابان «پایک» در مرکز سیاتل به وقوع پیوت و پنج نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و به سدت زخمی شدند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که این پنج نفر چهارشنبه شب به وقت محلی در مقابل فروشگاهی مورد اصابت گلوله یک فرد مسلح قرار گرفتند و شدت جراحات آنها به اندازه‌ای زیاد بود که به مرکز درمانی «هاربورویو» منتقل شده‌اند.

مأموران پلیس آمریکا اعلام کرده‌اند که فرد مسلح همچنان آزاد است و تحقیقات در ارتباط با این حادثه همچنان ادامه دارد.

برخی شاهدان ماجرا می‌گویند قبل از آنکه فرد مسلح فرار کند و سپس حین فرار شروع به تیراندازی کند، گروهی از افراد با یکدیگر درگیر شده بودند. دستکم یکی از قربانیان، یک عابر پیاده بوده است.

دو نفر از قربانیان که هر دو مرد بودند، وضعیت جسمانی وخیمی دارند و دو قربانی دیگر نیز مرد و یک قربانی نیز زن بوده که چندان وضعیت مناسبی ندارند.

آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا، روزانه به بروز خشونت‌های اینچنینی منجر می‌شود و در برخی موارد تعدادی نیز جان خود را از دست می‌دهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قدرتمند است که حتی کنگره آمریکا نیز حاضر نشده است قوانینی را برای محدود کردن حمل سلاح در آمریکا به تصویب درآورد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس