عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه دولت حداقل روی صداقت و شفافیت که شعار امسال نمایشگاه مطبوعات است کار کند، گفت: توهین‌هایی که رئیس‌جمهور در سه سال اخیر به منتقدان روا داشته نسبت به کل روسای جمهور سابق، بی‌سابقه بوده است.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی‌حسینی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به رویکرد دوگانه دولت در مواجهه با رسانه‌های منتقد گفت:‌ شعار امسال نمایشگاه مطبوعات صداقت و شفافیت است و خوب است که دولت مقداری روی این شعار کار کند تا این شعار در ابعاد مختلفش تبیین شود.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها رابط بین حاکمیت و مردم هستند، اظهار داشت: رسانه‌ها دیدگاه‌های مردم را به حاکمیت منتقل می‌کنند و اگر بخواهیم این انتقال دیدگاه کارکرد داشته باشد، باید رویکردی صادقانه و شفاف از سوی دولت اتخاذ شود.

نقوی‌حسینی با انتقاد از نحوه برخورد دولت با رسانه‌های منتقد گفت: در دو، سه سال اخیر شاهد رویکردی دوگانه از سوی دولت هستیم، به‌طوری‌که از طرفی رئیس‌جمهور اعلام می‌کند از نقد استقبال می‌کنیم و دست منتقدان را می‌بوسیم، ولی از طرف دیگر بدترین الفاظ را علیه منتقدین به کار می‌برند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: توهین‌هایی که رئیس‌جمهور به منتقدین روا داشته است، قابل مقایسه با روسای جمهور گذشته نیست و اصطلاحاتی چون انقلابی نفهم، بی‌سواد، حواله به جهنم و... را علیه منتقدین استفاده کرده است که چنین حجم توهین‌هایی را از هیچ کدام رئیس‌جمهورهای سابق نشنیده‌ایم.

وی در همین زمینه افزود: از طرفی در محفل رسانه‌ای تریبون می‌گذارند و می‌گویند رسانه‌ها آزادند و از طرفی نیز علیه رسانه‌ها و منتقدین به طور متعدد شکایت می‌کنند که این با روح آزادی بیان که دولت مدعی آن است منافات دارد.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • حسین ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    2 0
    آقای نقوی عزیز ! این توهین ها فرار به جلو و برای لاپوشونی شکست های دولت در تحقق وعده هایی است که داد، سرخوردگی سیاسی، یأس اقتصادی و تورم و رکود هدایایی فراموش نشدنی این 4سال بوده و توهین ها بی دلیل نیست
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    بهترین نماینده مجلس
  • نظا م الله مهرانی طالقانی ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    به نام خداوند متعال...وقتی نمایندگان بدون بررسی وتحقیق وتفحص به وزرار رآی می دهند نتیجه همین می شود
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۱
    0 0
    درود بر ایشان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس