کد خبر 650840
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در نشست مشترک کمیسیون با دستگاه دیپلماسی مقرر شد نشست‌های مشترک با دستگاه دپیلماسی به صورت مستمر برگزار شود.

به گزارش مشرق، سیدحسین نقوی حسینی با اشاره به نشست مشترک کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دستگاه دیپلماسی، اظهار داشت: این نشست مشترک شب گذشته در محل وزارت امور خارجه برگزار شد. در این نشست مشترک طی روال همه نشست های مشترک بین کمیسیون امنیت ملی و دستگاه دیپلماسی مسائل فی مابین کمیسیون و وزارت امور خارجه به بحث گذاشته شد.

وی افزود: موضوعاتی از قبیل نحوه همکاری و تعامل بیشتر بین کمیسیون و وزارت امور خارجه بررسی شد و همچنین پیرامون سیاست خارجی جمهوری در منطقه گفت و گو کردیم و بر این نکته تاکید شد که تلاش جمهوری اسلامی برای تعامل و حل بحران منطقه از طریق راه حل سیاسی است.

نماینده مردم ورامین در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کمیسیون دیدگاه خود مطرح کردند، همچنین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی تاکید کرد که نشست های مشترک که در گذشته نیز انجام می شد، می تواند کمیسیون و دستگاه دیپلماسی را به همپوشانی برساند و می توانیم با کمک یکدیگر در جهت تقویت منافع ملی تلاش کنیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین تصریح کرد: محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشور هم بعد از شنیدن اظهار نظر جمعی از اعضای کمیسیون، اعلام کرد که دستگاه دیپلماسی نیز خواهان نشست مشترک و مستمر با کمیسیون امنیت ملی است.

نقوی حسینی ادامه داد: همچنین بنابر این شد که معاونین وزیر امور خارجه بر اساس تخصص و حوزه کاری شان در کمیسیون حضور پیدا کنند و پیرامون مسائل خود صحبت و از دیدگاه اعضای کمیسیون مطلع شوند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین وزیر اعلام کرد هر بار که کمیسیون لازم بداند شخصا در نشست کمیسیون حضور پیدا می کند چرا که اعتقاد دارد هر چه تعامل بیشتر باشد زمینه تقویت و پشتیبانی از دستگاه دیپلماسی فراهم می شود.
 
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس