کارگردان فیلم «ماه گرفتگی» گفت: تمام تلاش ما در این است که فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد. در حال حاضر آخرین مراحل پس از تولید را پشت سر می گذاریم و تدوین اثر رو به پایان است.

به گزارش مشرق، مسعود اطیابی کارگردان سینما درخصوص آخرین وضعیت فیلم "ماه گرفتگی" و حضور این فیلم در جشنواره فیلم فجر گفت: تمام تلاش ما در این است که فیلم به جشنواره فیلم فجر برسد. در حال حاضر آخرین مراحل پس از تولید را پشت سر می گذاریم و تدوین اثر رو به پایان است.

کارگردان فیلم سینمایی «خاک و مرجان» درخصوص داستان این فیلم افزود: این فیلم ملودرامی اجتماعی-سیاسی است که در فضای وقایع فتنه 88 اتفاق می افتد.

وی فهرست کامل بازیگران اصلی فیلم را به بدین شرح اعلام کرد: در این فیلم کامبیز دیرباز، سارا خوئینی ها، فریبا کوثری، ارسلان کاظمی، شهرام عبدلی، الناز حبیبی، قاسم زارع و کاوه ابراهیم به ایفای نقش می پردازند.

کارگردان ماه‎گرفتگی: بی‌پرده فتنه88 را به تصویر کشیدیم 
کارگردان فیلم "اخلاقتو خوب کن" پرداختن به موضوع فتنه 88 را امری مهم دانست و خاطرنشان کرد: فتنه 88 قطعه ای از تاریخ است و عبرت فراوانی را به همراه دارد و باید هنرمندان فعالیت کنند و درباره آن اتفاق کار بسازند. "ماه گرفتگی" سعی کرده درباره آن اتفاق بی پروا صحبت کند و بی پرده و صریح مصببین آن حوادث را نشان دهد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس