سیروس همتی گفت: به همراه "خیرالله تقیان پور" برنامه ای با نام موقت «کلینیک خنده» را برای پخش از شبکه نسیم آماده می کنیم.

به گزارش مشرق، سیروس همتی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون از اکران آخرین اثر سینمایی خود خبر داد و گفت: فیلم "فرار از قلعه" به کارگردانی "غلامرضا رمضانی" را دو سال پیش به اتمام رساندم  و هم کانون باخبر شدم که این فیلم اکران عمومی خود را در تهران و شهرستان ها آغاز نموده است.

وی ادامه داد: "فرار از اردو" اثری در ژانر کودک است که پیش از این با نام "فرار از قلعه رودخان" شناخته می شد. در این فیلم علاوه بر من "محمد بحرانی"، "علیرضا مهران" و "شکرخداگودرزی" نیز به ایفای نقش می پردازند. خوشبختانه "فرار از اردو" در جشنواره فیلم کودک به عنوان اثر برتر نیز انتخاب شد و از نظر من فیلم بسیار خوبی برای خانواده ها است.

بازیگر سریال خاک سرخ از حضور خود در جشنواره فیلم فجر امسال خبر داد و افزود: علاوه بر این امسال با فیلم "کارگر ساده نیازمندیم" به کارگردانی "منوچهر هادی" در جشنواره فیلم فجر حضور خواهم داشت.

همتی داستان "کارگر ساده نیازمندیم" را اینگونه توصیف کرد: این فیلم در در حال و هوای زندگی سه کارگر می گذرد و من در کنار بهرام افشاری و مجید اصغری نقش این سه کارگر را ایفا می کنم. «کارگر ساده نیازمندیم» داستان پسری شهرستانی است که برای کسب و کار بهتر عازم تهران می‌شود ولی در پایتخت مشکلات متعددی در انتظار اوست.سیامک صفری، آتیلا پسیانی، سحر قریشی و یکتا قریشی از دیگر بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

بازیگر فیلم مارمولک از حضور خود در شبکه نسیم در مجموعه ای کمدی خبر داد و افزود: به همراه "خیرالله تقیان پور" برنامه ای با نام موقت "کلینیک خنده" را برای پخش از شبکه نسیم آماده می کنیم. ضبط این برنامه از چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و هم اکنون من در تیم نویسندگان آن فعالیت دارم.

وی این سریال را کمدی اجتماعی خواند و خاطرنشان کرد:  "کلینیک خنده" کمدی وطنزی اجتماعی را در بر دارد که به صورت آیتمی و طی 90 قسمت از شبکه نسیم روی آنتن می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس