کد خبر 652249
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

محمدرضا ساکت خبر جدایی از تیم ملی فوتبال ایران را نه تایید کرد و نه تکذیب.

به گزارش مشرق، البته این خبر حدود یک هفته ای بود که به گوش تیم خبری مارسیده بود اما برای بررسی صحت و سقم خبر باید تحقیقات زیادی را انجام می دادیم. تایید این خبر از منابع موثق و نزدیک به فدراسیون فوتبال و تیم ملی کار راحتی نیست چرا که در این مواقع کمتر کسی است که این گونه اخبار را تایید کند.

در نهایت دیروز عصر توانستیم تایید خبر را بگیریم و خبر را منتشر کردیم. امروز گفت و گویی با محمدرضا ساکت مدیر تیم های ملی فوتبال ایران انجام دادیم که در آن این مدیر اصفهانی در واکنش به جدایی اش، پاسخ مشخصی نمی دهد و البته تا می تواند از کارلوس کی روش تعریف می کند.او که مشاور عالی مهدی تاج است سعی می کند سیاستمدارانه به سوالهای ما پاسخ دهد:

آقای ساکت، شما واقعا از تیم ملی جدا شده اید؟

من مدیر سازمان تیم های ملی هستم و بحث جدا شدن یا نشدم اصلا مطرح نیست.

آخر شما چند هفته ای است کنار تیم ملی حضور ندارید؟

مگر یک مدیر باید حتما کنار تیم ملی باشد تا از نظر شما همچنان مدیر باشد؟

شما بالاخره این خبر را تایید می کنید که جدا شده اید یا نه؟

ببینید تیم ملی متعلق به همه مردم است.مجموعه فدراسیون فوتبال ماموریت اصلی شان ارتقای تیم های ملی و مخصوصا تیم ملی فوتبال بزرگسالان است. در متن خبر شما از اختلاف نوشته شده بود. من اختلاف و مشکلی با آقای کی روش ندارم.

پس خبر جدایی شما از کجا نشات می گیرد؟

استانداردهای کی روش بسیار بالا و حرفه ای است و البته منطقی در راستای پیشرفت فوتبال ایران و تیم ملی است و باید همه اهالی فدراسیون فوتبال در این مسیر تلاش کنند.

یعنی شما قبول دارید که حق با کی روش است که پاداشها دیر پرداخت شده یا امکانات کافی وجود ندارد؟

همه توقعات کی روش روی اصول و به نفع منافع فوتبال ایران است و در واقع راستای منافع فوتبال ایران است. او چیزی را برای خودش نمی خواهد. ما هم در فدراسیون به عنوان سرباز ماموریت داریم که از تیم های ملی و به خصوص تیم ملی حمایت کنیم. هیچ اختلاف نظر و دیدگاهی هم با کی روش ندارم و همچنان مدیر سازمان تیم های ملی هستم.

در خبر ما نیامده بود که شما از سازمان تیم های ملی  رفته اید، خبر این بود که دیگر کارهای تیم ملی را انجام نمی دهید و پیگیری نمی کنید و کی روش می خواهد از ناحیه دیگری مثل ناحیه مهدی تاج کار را پیش ببرد...

بنده سالها در حوزه فوتبال مدیریت کرده ام و کارنامه ام مشخص است.در تیم های ملی وظایف عام و وظایف خاص داریم. هر تیمی برای خودش مدیری دارد و در هر بخش مدیری وجود دارد که کارها را پیش می برد. وظایف من در سازمان تیم های ملی وظایف عام است.

چون شما در سپاهان سابقه خوبی دارید و سپاهان با شما موفقیت های زیادی کسب کرده و نایب قهرمان آسیا شده است، خبر جدایی شما از کی روش تعجب آور بود...


باید بپذیریم که تیم ملی را در سطح بالایی هدایت کنیم و امکانات و ابزار لازم را در اختیار تیم ملی بگذاریم.

الان تیم ملی هنوز یک زمین تمرین درست و حسابی برای تمرین ندارد...

کارلوس کی روش ۴ ماه پیش همه اینها را گفته بود. اما چه کنیم که در تهران زمین مناسب برای تمرین وجود ندارد.در آکادمی ملی فوتبال و کمپ تیم های ملی هم مشکل داریم.

زمین شماره یک کمپ تیم های ملی هنوز آماده نیست؟

زمین شماره یک که هشتاد درصدش علف است و زمین شماره دو هم اصلا قابل استفاده نیست.باور کنید ما باید بتوانیم زمین های استاندارد را  در تهران فراهم کنیم و استانداردها را بالا ببریم. باور قلبی من این است که ما می توانیم وضعیت خوبی برای تیم ملی فراهم کنیم و باید همه در این زمینه تلاش کنیم.
منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس