به منظور پذیرایی و استقبال از زائران حرم حسینی به ویژه کاروان پیاده 20 هزار نفری مردم اهواز موکب شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری دومین شهید مدافع حرم خوزستان راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، موکب شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری دومین شهید مدافع حرم خوزستان راه اندازی شد.

این موکب در منطقه عین دو در جاده اهواز به حمیدیه برپا شده و میزبان کاروان پیاده 20 هزار نفری سفینه النجاه مردم اهواز نیز بوده است.

در این موکب خادمان سرور و سالار شهیدان از زائران حرم حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) استقبال می‌کنند و به پذیرایی از آنها می‌پردازند.

شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دومین شهید مدافع حرم خوزستان در روز دوم خرداد ماه سال 1360 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان دیده به جهان گشود.

این شهید دارای دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر است و در آبان ماه سال 1392 همزمان با اول محرم در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید منصور (ناصر) مسلمی، پس از انتقال به اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در منطقه عین 2 تشییع شد.

 پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به شهرستان حمیدیه منتقل شد و با بدرقه دوستان و بستگان در کنار شهدای قبرستان سیدهادی آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس