خانواده شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دومین شهید مدافع حرم خوزستان در بزرگترین کاروان پیاده اربعین در ایران حضور یافت.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، کاروان پیاده 20 هزار نفری مردم مناطق محروم اهواز به منظور زیارت امام حسین (ع) از ظهر روز سه شنبه 11 آبان حرکت خود را از منطقه ملاشیه به سمت مرز چذابه آغاز کرد.

این کاروان که کاروان سفینهَ النجاهَ نام دارد با گذشتن از شهرهایی همچون اهواز، حمیدیه، کوت سید نعیم، ابوحمیظه، سوسنگرد و بستان همچنین منطقه عین 2 به مرز چذابه رفت تا از این مرز به عراق برود و در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی حضور یابد.

اعضای این کاروان از مناطق محروم و کمتر برخورداری چون ملاشیه، شهرک رزمندگان (شهرک اهواز)، گلدشت، کوی مندلی، کوی علوی، سه راه خرمشهر، سه راه سوسنگرد، کیان، کیانشهر، نهضت‌آباد (لشکرآباد)، زعفرانیه (سپنتا)، کوی سیاحی، کوی سید خلف، کریشان، پردیس، سلیم‌آباد، عین 2، خشایار و شهر کوت عبدالله شهرستان کارون هستند.

خانواده شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دومین شهید مدافع حرم خوزستان نیز از منطقه عین دو اهواز و زادگاه این شهید با این کاروان همراه شد.

شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری، دومین شهید مدافع حرم خوزستان در روز دوم خرداد ماه سال 1360 در شهر سوسنگرد شهرستان دشت آزادگان دیده به جهان گشود.

این شهید دارای دو فرزند پسر به نام‌های علیرضا و بنیامین و دو دختر است و در آبان ماه سال 1392 همزمان با اول محرم در دفاع از حرم حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) توسط گروه‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.

پیکر مطهر شهید منصور (ناصر) مسلمی، پس از انتقال به اهواز، با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان در منطقه عین 2 تشییع شد.

 پس از برگزاری مراسم تشییع، پیکر مطهر این شهید مدافع حرم به شهرستان حمیدیه منتقل شد و با بدرقه دوستان و بستگان در کنار شهدای قبرستان سید هادی آرام گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس