مردم منطقه عین 2 اهواز زادگاه شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری دومین شهید مدافع حرم خوزستان کاروان هزاران نفری پیاده‌روی اربعین حسینی مردم اهواز استقبال کردند.

به گزارش خبرنگار گروه جهاد و مقاومت مشرق از اهواز، مردم منطقه عین 2 اهواز زادگاه شهید منصور (ناصر) مسلمی سواری دومین شهید مدافع حرم خوزستان از کاروان هزاران نفری پیاده‌روی اربعین حسینی مردم اهواز استقبال کردند.

آئین استقبال از کاروان پیاده‌ روی اربعین حسینی سفیه النجاه که حرکت خود را از منطقه ملاشیه آغاز کرد از ورودی منطقه عین دو اهواز آغاز شد و سپس مردم دیار شهید مدافع حرم ناصر مسلمی سواری زوار عتبات عالیات را به خانه‌های خود دعوت کردند و به پذیرایی از آنها پرداختند.

کاروان پیاده زوار امام حسین (ع) با گذشتن از مناطقی چون گلدشت، زعفرانیه، شهرک رزمندگان، مندلی، سه راه خرمشهر و سه راه سوسنگرد به منطقه عین دو اهواز رسید که مردم زادگاه دومین شهید مدافع حرم خوزستان استقبال بی‌نظیر و به یاد ماندنی از آن داشتند.

 اهالی عین دو به زبان عربی و فارسی به زوار سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خوش آمد گفتند و به استقبال از آنها پرداختند.

با هماهنگی‌های انجام شده اعضای کاروان سفیه النجاه شب نخست حرکت خود به سمت کربلا را در منطقه عین دو  بیتوته کردند و پس از آن  با سلام و صلوات و برگزاری آئین سوگواری از این منطقه راهی شهرستان حمیدیه شدند تا به راه خود ادامه دهند.

مردم عین 2 که با استقبال گرمی از زائران حضرت امام حسین (ع) پذیرایی کردند نتوانستند از آنها جدا شوند تا کیلومترها پیاده همراه آنها رفتند و آنها را بدرقه کردند.

حرکت کاروان سفینه النجاه ظهر روز سه شنبه 11 آبان ماه با اجتماع بیش از 7 هزار نفر از مردم ملاشیه در مسجد نور خیابان 16 این منطقه تجمع آغاز شد که تا روزهای آینده این پیاده روی در خاک ایران ادامه دارد که اعضای این کاروان در آستانه اربعین حسینی زائر امام حسین (ع) می‌شوند.

اهالی از مناطقی چون ملاشیه، شهرک رزمندگان، گلدشت، کیان، پردیس، کیانشهر، کوی علوی، عین دو، کوی سیاحی، مندلی، سه راه خرمشهر، زعفرانیه (سپنتا)، سه راه سوسنگرد، پردیس و شهر کوت عبدالله است در غالب کاروان سفینه النجاه راهی کربلا شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین از اهواز ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۵
    0 0
    خیلی شهید مظلومی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس