جعفر دهقان از علت همکاری با پروژه "یتیم خانه ایران" تا نادیده گرفتن نقشش در محافل مختلف هنری سخن گفت.

به گزارش مشرق، جعفر دهقان بازیگر سینما و تلویزیون در خصوص ایفای نقش در فیلم "یتیم خانه ایران" گفت: به خاطر ایفای نقش در این فیلم، دندان پایینم را کشیدم البته در ابتدا با مخالفت طالبی مواجه شدم اما با اصرار خودم این کار را کردم و به نوعی از خود گذشتگی کردم.

وی افزود:کدام بازیگری را در ایران و خارج سراغ دارید که چنین کاری را انجام دهد اما متاسفانه در جشنواره، محافل و...یک صحبت و حتی یک تقدیر کوچک از من نشد و در سکوت خبری به سر برد انگار اتفاقی نیفتاده است با وجود اینکه خیلی ها می دانند نقشم واقعا متفاوت و سخت بود.

دهقان اضافه کرد: من نمی دانم چرا به این نحو برخورد می شود، چرا باید جناح بندی و باند بازی باشد، نمی دانم ما چوب چه چیزی را می خوریم؟!

وی در پاسخ به این سوال که چطور به چنین نقش سخت و پیچیده ای رسیده، عنوان کرد: وقتی بازیگر نقش را باور و دوست داشته باشد و با آن ارتباط برقرار کند دیگر از تقلید دست بر می دارید و خود نقش به سراغت می آید.

دهقان افزود: البته طالبی کمک های زیادی در این زمینه کرد چون چنین شخصیتی را در ذهن خود دیده بود و در این راستا از همان ابتدای کار رفتارش با من مانند رفتار با شخصیت قصه بود و من هم تمام توانم را برای رسیدن به آن چیزی که طالبی می خواست به کار بردم.

این بازیگر از چگونگی همکاری با پروژه "یتیم خانه ایران" خاطرنشان کرد: پس از دعوت به همکاری، خواندن فیلمنامه، رایزنی و متفاوت بودن نقش به نتیجه مثبت رسیدیم و شروع کار زده شد از سویی به تاریخی می پرداخت که مربوط به ایرانمان بود دوره ای که جای خالیش احساس می شد و تازگی داشت علی الخصوص جای خالی نقش در زندگی هنری که دارم.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس