فیلم سینمایی«چهار اصفهانی در بغداد» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان بعد از فیلم سینمایی «آس و پاس» در گروه ماندانا به نمایش عمومی درمی‌آید.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق- فیلم سینمایی «چهار اصفهانی در بغداد» در گروه ماندانا به نمایش درمی‌آید. فیلم سینمایی«چهار اصفهانی در بغداد» به نویسندگی و کارگردانی سیدمحمدرضا ممتاز و تهیه‌کنندگی داریوش باباییان بعد از فیلم سینمایی «آس و پاس» در گروه ماندانا به نمایش عمومی درمی‌آید.
 
«چهار اصفهانی در بغداد» پس از «آس و پاس» اکران می‌شود. 

به گزارش بانی فیلم، ساخته آرش معیریان از چهارشنبه هفته گذشته اکران شده و با توجه به شرایط موجود پیش بینی می‌شود نمایش عمومی «چهار اصفهانی در بغداد» به اوایل آذر موکول شود. اکبر عبدی، نسرین مقانلو،‌ جعفر دهقان، قاسم زارع، ارژنگ امیرفضلی،‌ افشین شاه‌صناعی، کاظم افراندنیا، کیمیا بابائیان، پوراندخت مهیمن، سیروس کهوری نژاد، محمود مقامی، فرید فوده، گوهرشاد مهابادی، احسان فدایی، ناصر سهرابی و خشیار راد و ... بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که بزودی آنونس‌های آن از تلویزیون و سالن‌های سینما پخش خواهد شد.

 
«چهار اصفهانی در بغداد» پس از «آس و پاس» اکران می‌شود. 

ساخته محمدرضا ممتاز سه دوره زمانی گذشته، حال و آینده را روایت می‌کند و فیلمبرداری آن نیز در تهران و اصفهان انجام شده است. این فیلم در ژانر رئال-کمدی قرار دارد و داستان زندگی خانواده‌ای را روایت می‌کند که در سال 65 و دوران جنگ قرار دارند و تصمیم می‌گیرند از کشور فرار کنند ... دیگر عوامل اصلی «چهار اصفهانی در بغداد» عبارتند از: سرمایه گذار: جعفر فوده، عبدالرضا شاه‌صناعی، فهمیه ساعی، مدیر فیلمبرداری: مجتبی رحیمی، مدیران تولید در تهران و اصفهان: فهیمه ساعی و حمید خرسند، مجری طرح و پخش کننده: موسسه شکوفا فیلم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس