کد خبر 648687
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰

هواپیماهای متجاوز سعودی - آمریکایی با تداوم جنایات خود علیه مردم بیگناه یمن در چند ساعت گذشته، به مناطق مسکونی شهرهای یمن حمله کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی یمن سبا، بر اثر حمله هوایی امروز جمعه عربستان به بزرگراه شهر باقم استان صعده، سه شهروند کشته شدند. این در حالی است که هواپیماهای متجاوز عربستان طی دو نوبت شهر باقم و مزارع منطقه آل الزماح ومنطقه سحار الشام در این شهر و مخابرات منطقه جبل العبلا مشرف بر شهر صعده را بمباران کردند.
این منبع گفت: مناطق مختلف شهر منبه امروز مورد حمله موشکی عربستان قرار گرفت.همچنین هواپیماهای سعودی منطقه الصافیه در شهر الظاهر ومنطقه الجوابی در شهر مجز را در سه نوبت و منطقه سحار وجبل الدود را در دو نوبت بمباران کردند.

این منبع ادامه داد: هواپیماهای سعودی - آمریکایی در دو نوبت مناطق المدفون والصلطاء و هشت نوبت منطقه محلی والسره در شهر نهم استان صنعا و دو نوبت جبل مشور و منطقه صرف در شهر بنی حشیشی را بمباران کردند که چندین کشته بر جا گذاشت .

منبع نظامی مذکور با اشاره به حملات هوایی عربستان به استان الحدیده گفت: پل ارتباطی دو شهر القناوص والزهره دو بار و مناطق مختلف شهر اللحیه پنج بار و فرودگاه و اردوگاه دفاع هوایی و منطقه کیلو، 16 مورد حملات هوایی قرار گرفتند.

منبع مذکور گفت: یک شهروند به نام محمد عبید عمر کشته و هشت تن دیگر از افراد خانواده اش از جمله 6 کودک در بمباران خانه آنها در شهر التحیتا توسط عربستان زخمی شدند. این در حالی است که مناطق مختلف شهر الخوخه نیز شش بار بمباران شد.

این منبع تاکید کرد حمله هوایی عربستان در سه نوبت به شهر صرواح و 5 نوبت به مناطق مختلف شهر بنی سعد در استان المحویت منجر به کشته شدن یک کودک وزخمی شدن دو تن دیگر شد و یک کودک هم در حمله مزدوران سعودی به خانه شهروندان در منطقه الاقروض شهر المسراخ در استان تعز کشته شد.همچنین مزدوران روستای الصیار در شهر الصلو را مورد حمله قرار دادند .

یمن از 19 ماه قبل تاکنون مورد تجاوز زمینی هوایی دریایی عربستان قرار دارد.
 
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس