کد خبر 650917
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۱

وزیر دفاع انگلیس در جمع کمیته منتخب دفاعی پارلمان این کشور گفت، ارتش انگلیس تا دو سال آینده آماده نبرد نظامی با روسیه خواهد بود.

به گزارش مشرق، «سر مایکل فالن» وزیر دفاع انگلیس در جمع کمیته منتخب دفاعی پارلمان گفت تا دو سال آینده آماده جنگ در تقابل با روسیه است.
 
به نوشته روزنامه میرور، وزیر دفاع انگلیس در جمع نمایندگان پارلمان خبر داد، ناتو (سازمان پیمان آتلانتیک شمالی) در حال بیدار شدن نسبت به چالش و تجاوزات روسیه است و متحدان عضو ناتو آماده مقابله با نیروهای «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه خواهند بود.
 
این عضو کابینه دولت انگلیس ضمن اشاره به تهدید رو به رشد از سوی مسکو گفت، سال جاری و سال‌های پیش از آن تجاوزات زیادی از سوی روسیه مشاهده شده که در زمینه‌های هوایی و دریایی بودند.
 
مایکل فالن در پاسخ به سوالی درباره قابلیت نظامی انگلیس برای مقابله با روسیه در سال‌های 2018 یا 2019 گفت ارتش انگلیس آماده برداشتن گام‌های بیشتر در چنین شرایطی هست. وی تاکید کرد انگلیس خودش به تنهایی به جنگ با روسیه نمی‌رود بلکه به عنوان عضوی از ناتو دست به این اقدام دست خواهد زد.
 
هفته گذشته انگلیس اعلام کرد 800 نیروی نظامی به استونی در نزدیکی مرز روسیه اعزام می‌کند و این اقدام در راستای مقابله با تهدید رو به رشد از سوی روسیه است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    3 0
    انگلیس در حد واندازه ای نیست که به جنگ روسیه برود اینو خوب گفته اما خوشم می اید حرف دلش رو گفته - حتی ناتو به همراه قادر به مقابله با روسیه نیستند و جهان رو روسها 50 سال پیش با آمریکا بین خودشون تقسیم کرده اند و روسیه هم هیچگاه به تنهایی وارد جنگ با آمریکا نخواهد شد بلکه با بلوک پرقدرت شرق به رهبری هند و چین وارد جنگ با ناتو خواهد شد
  • قلی ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    1 0
    پدر بزرگم خدا بیامرز سی سال پیش همیشه می گفت تاریخ نوشته (منظورش مطالعه کتاب پیشگویی ) بود،جنگی بین شوروی و انگلیس در خواهد گرفت و شوروی انگلیس را با خاک یکسان خواهد کرد.
  • رضا ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    1 0
    پوتین اروپا را نابود میکنه،به وسعت سرزمین روسیه در قبال اروپا توجه کنید،برای ماهم خوب میشه در این گیر ودار کشورهای احمق جنوب خلیج فارس را گوشمالی بدیم
  • هلن ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    منظور قلی پیشگویی از حوادث آینده است که قبلا همچین اتفاقاتی خاهد اوفتاد ........ این جو گیر شدن و زهره ترکوندن انگلیس همش کار کدخدای فضول و حیله گر است که امثال این شیرین عقل را علیه روسیه باد کرده ........ قبلا هم این کشور ها رو علیه ایران باد میکرد ، کلا این اروپایی ها [ فرانسه انگلیس المان ] ترسو اندر ترسو هستند و با دستور اربابشون کدخدا با هر کشور بی ازاری چون کوبا و کره شمالی دشمن میشن یا به لیبی بیچاره سه نفری حمله ور میشن در حالی که نمیدونن واسه چی میرن ..........
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 3
    روسیه تکون بخوره خاکستر میشه. هند و چین هم فقط نظاره گر خواهند بود.
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    1 0
    شتر در خواب بیند پنبه دانه ...
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۴
    1 0
    امیدوارم روسیه جنایتکار حساب انگلیس مکار را یکسره بکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس