کد خبر 650796
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

جانشین فرمانده ناجا گفت: در فرآیند معاینه فنی، خودروهای نیسان و پراید بیشترین خودروهایی بودند که رد شدند.

به گزارش مشرق، سردار اسکندر مؤمنی در دومین همایش فصلی پلیس راهور ناجا که صبح امروز برگزار شد، اظهار داشت: در فرآیند معاینه فنی، خودروهای نیسان و پراید بیشترین خودروهایی بودند که رد شدند.
 
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا کیفیت و ایمنی را در این خودروها افزایش دهیم، گفت: چرا خودروها باید در جایی از کشور تولید و در جایی دیگر از لحاظ آلایندگی و ایمنی رد شوند؟  
 
مؤمنی تصریح کرد: هرچند اقدام در این حوزه دیر شده اما هر زمان که جلوی ضرر را بگیریم منفعت است، به همین جهت بخش صنعت بایذ برای ارتقاء کیفیت و ایمنی خودروها تلاش بیشتری کند.
 
جانشین فرمانده ناجا با تأکید بر اینکه چهار مؤلفه عمده انسان، راه، وسیله نقلیه و سیستم امداد و نجات و درمان، در کاهش تلفات و آسیب‌ها نقش بسزایی دارد، افزود: باید سیستم امداد و نجات توسعه پیدا کند تا تعداد جان باختگان هم کم شود.
 
وی با اشاره به کاهش جان باختگان طی سال‌های 84 و 85 از حدود 28 هزار به 16 هزار  کشته، گفت: بیشترین نقش مربوط به عامل انسانی بوده که با فرهنگ سازی، تغییر قوانین، مشارکت مردم و ایجاد سیستم‌های هوشمند شاهد کاهش تلفات بوده‌ایم.
 
مؤمنی اخاطرنشان کرد: سایر مؤلفه‌ها چنانچه همپای عامل انسانی پای کار بیایند و به ویژه در حوزه ایمنی اقدامات اساسی انجام دهیم، شاهد پایین‌ترین حد ممکن تلفات خواهیم بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    مدیرعامل سایپا با کمال ... میگه استاندارد خودروی پراید یورو چهاره پس چی شد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس