کد خبر 652135
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۱

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه های کشور با اشاره به بارش برف و باران در اکثر محورهای شمالی و غربی از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه های کشور هم اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج- قزوین از پل استاندارد تا پلیس فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج-تهران از پل فردیس تا پل کلاک ترافیک نیمه سنگین گزارش شده و در سایر جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان است.
 
وی افزود: بر همین اساس در محور هراز محدوده امامزاده هاشم بارش برف و در استان های تهران، همدان، قزوین، در اکثر محورهای استان کردستان محور قروه و استان سمنان محور سرخه بارش باران و در استان اردبیل در اکثر محورها مه گرفتگی و کاهش دید گزارش شده است.
 
رحمانی با اعلام اینکه در دیگر راه ها و جاده های مواصلاتی کشور پدیده جوی خاصی گزارش نشده است، افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا کیلومتر ۱۹ از روز شنبه تا سه شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ساعت ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت تردد خودروها همراه با کندی انجام می شود.
 
وی درباره مسیرها و معابر مسدود در کشور گفت: در حال حاضر فقط کمربندی دهلران و محور فرعی اولنگ به شاهرود تا اطلاع ثانوی مسدود است.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس