کد خبر 650762
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸

کارشناس فوتبال روسیه می‌گوید مهاجم تیم ملی ایران استعداد بالایی دارد و تا دو سال دیگر فراتر از فوتبال باشگاهی روسیه خواهد بود.

به گزارش مشرق، متئو مونجلی، کارشناس ایتالیایی در زمینه فوتبال روسیه، در گفت‌وگو با سایت ایتالیایی «gianlucadimarzio.com» از پنج استعداد فوتبال لیگ برتر روسیه نام برد که در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. یکی از این پنج بازیکن جوان آینده‌دار، سردار آزمون، مهاجم 21 ساله روستوف است.

متئو مونجلی درباره گلزن ایرانی سِلماشی (لقب روستوف) گفت: «آزمون بازیکنی است که در سطح بین‌المللی شناخته شده است. او که با روستوف در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، در حدود 100 بازی در لیگ برتر روسیه انجام داده است. سردار به شکل‌های مختلف قادر به گلزنی است، او با هر دو پایش عالی شوت می‌زند و در کنارش سرزن خوبی هم هست. فصل گذشته بنفیکا سعی کرد آزمون را به خدمت بگیرد، اما او ترجیح داد در روستوف بماند و در این تیم پیشرفت کند. بازیکنی در این سطح تا دو سال دیگر فراتر از فوتبال روسیه خواهد بود.»

سردار آزمون که حالا یکی از ارکان اصلی خط حمله تیم ملی کشورمان به شمار می‌رود، در سال‌های اخیر مورد توجه تیم‌های مطرح اروپایی از جمله میلان، آرسنال و تاتنهام بوده است. سردار در سال 2013 بود که به روبین کازان  پیوست تا ماجراجویی‌اش در فوتبال اروپا را از سرزمین تزارها آغاز شود.

سردار آزمون شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم لیگ قهرمانان اروپا در شکست 2 بر یک روستوف برابر اتلتیکومادرید تنها گل تیمش را زد و به رکود 14 بازی خانگی بدون گل خورده روخی‌بلانکو در این رقابت اروپایی پایان داد، کاری که تیم‌های بزرگی همچون بارسلونا، رئال‌مادرید، بایرن‌مونیخ و چلسی در انجام آن عاجز بوده‌اند. این گل همچنین اولین گل خارج از خانه تاریخ باشگاه روستوف در لیگ قهرمانان اروپا بود.
 
اظهارات کارشناس ایتالیایی درمورد سردار ایرانی

 
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • 8هزار میلیارد ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    تیتر حیله گرانه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس