کد خبر 650633
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۵

سفارت رژیم سعودی در آنکارا پایتخت ترکیه اظهارات واهی و مضحکانه ای را علیه ایران مطرح کرد.

به گزارش مشرق، سفارت رژیم سعودی در آنکارا پایتخت ترکیه اظهارات واهی و مضحکانه ای را علیه ایران مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، سفارت عربستان در آنکارا ادعا کرد که ایران همچنان از نیروهای یمنی حمایت تسلیحاتی و موشکی می کند و برای آموزش آنها مستشار نظامی به یمن اعزام می کند که این امر منجر به افزایش تنش ها و بی ثباتی در منطقه شده است.

این سفارتخانه همچنین در ادامه اتهامات واهی خود مدعی شده است که ایران به مداخلات خود در امور داخلی کشورهای عربی ادامه می دهد و رویدادهای کنونی در یمن نیز به دلیل مداخلات ایران در این کشور گسترش یافته است که منجر به متزلزل شدن ثبات و امنیت در یمن و افزایش طائفه گری با هدف ناکام گذاشتن تلاش های جهانی شده است.

سفارت خانه سعودی در پایان به صورت مضحکی ادعا کرده است که حملات یمنی ها به مرزها و شهرهای سعودی ها به دلیل حمایت و ترغیب آنها از سوی ایران صورت می گیرد.

گفتنی است، سعودی ها در حالی این اتهامات واهی را علیه ایران مطرح می کنند که بیش از یک سال و نیم است با حملات وحشیانه و ددمنشانه خود به مردم مظلوم و بی دفاع یمن هزاران نفر از آنها را به خاک و خون کشانده اند.

منبع:فردانیوز


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    این مدل ادبیات رو از همتایان غربیشون یاد گرفتن اما به این نکته توجه ندارن که حتی غربی ها و دموکراسی هم این روزا بی آبروست.
  • محسن از اصفهان ۰۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    سفیر ال سعود در بحرین هم دقیقا همین جفنگها را گفته است. ظاهرا این افراد درباره انتخاب کلمات هم اختیاری ندارند.
  • ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    این متن دو تا برداشت داره یکی اینکه یا این خبر رو طوری تنظیم کردند که ما گیج بودن عربستانی هارو بیش از پیش بدونیم، یا اینکه واقعاااااااااااااا این آل سعود اندازه حمارشون هم عقل ندارن و فکر کردن مردم فریبشون رو میخورند. البته کسایی که آل سعود پرست هستند(تکفیری و سلفی و ...) این سخنان رو با به به و چه چه تمام باور میکنند
  • hamid reza rahimi ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    آقا با صدای بلند میگم همه جهان بشنوند آره ما به یمنی ها کمک میکنیم تا چشتون در بیاد هرچی باشه کمک ایران باعث کشته شدن زن و بچه بیگناه نمیشه ای خوک های کثیف
  • وحید ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    این افاضات احمقانه را سفارت سعودی در ترکیه از کجا فهمیده؟ سگِ نجس در لانه ی گُرگ، زوزه کشیده!
  • محمدرضا ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    به فضل خدا انصارالله شهر مکه رو از واهبی ها پاکسازی میکند
  • نادم ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۲
    0 0
    مردم فقیر یمن رامحاصره گرسنه ودرگیرمشکلات زیادی نموده اندوهرور جنگ افزارها داشته های متنوع خود راتحت طوفان قاطعیت به رخ این مردم فقیر می کشند ال سعود که به امریکایی ها قول داده بود یمن را یک ماهه جمع کند حال که درمانده شده بجای اینکه علت شکست را بی هنری خود بداند دنبال مقصر میگردد انتظار داشتید وقتی به کشورشان حمله می کنیدوزنان کودکانشان را بمباران میکنید با دسته گل به استقبالتان بیایند که شما اسم حودتان را گذاشته اید خادم حرمین شریفین سنگ برباره حصارمزن که بودکزحصارسنگ اید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس