کد خبر 650509
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین از تشکیل 4 لایه دفاعی در سازمان رزم بسیج جهت پر کردن خلاءهای دفاعی و امنیتی خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار «نصرت‌الله سیف» معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین در نشست خبری رزمایش «الی بیت المقدس» که صبح امروز برگزار شد، با اشاره به رصد تهدیدات میدانی و منطقه‌ای اظهار داشت: هدف از برگزاری این رزمایش ارتقای توان دفاعی و آمادگی‌های رزمی در مقابله با نوع تهدیدات است.

وی با بیان اینکه گزینه نظامی دشمن همواره بر روی میز خواهد بود، افزود: این آمادگی‌های رزمی، نظامی و دفاعی نیروهای مسلح بوده که تاکنون اجازه قدرت نمایی را به دشمن نداده و گزینه‌های روی میزش را غیر قابل اجرا کرده است.

سردار سیف، تقویت بسیج در تمامی شئون نظامی، پاسخگویی به تهدیدات، دفاع از کوی و برزن، امنیت پایدار و پشتیبانی از سایر نیروها را از اهداف برگزاری رزمایش الی بیت المقدس عنون کرد.

وی افزود: امروز به‌حمدالله تعداد بسیجیان ما از مرز بیست میلیون نفر گذشته و در حال حاضر ٢٤ میلیون بسیجی داریم و امیدواریم در پایان برنامه ششم این تعداد به ٣٦ میلیون نفر افزایش یابد.
 
معاون عملیات بسیج با بیان اینکه اگر خواهان صلح هستیم بایستی آماده نبرد باشیم، تصریح کرد: اگر ما امروز از آمادگی دفاعی برخوردار نباشیم و آنرا به رخ دشمن نکشیم امنیت کشور با مخاطره مواجه می‌شود.

سردار سیف خاطرنشان کرد: بسیج امروز با ایجاد لایه‌های دفاعی چهارگانه خلاهای دفاعی و امنیتی را در غیاب یگان‌های رزمی خود پر کرده است و دراین رابطه می‌توان با ایجاد یگان‌های رزم حرفه‌ای که نیاز به چند  لایه دفاعی دارند، اشاره کرد. و این بسیج است که توانسته با ایجاد گردان‌های بیت المقدس، گردان‌های امام حسین(ع) و گردان‌های عاشورا لایه‌های دفاعی لازم را ایجاد کند و بدین ترتیب قدرت جمهوری اسلامی را در سطح منطقه اول و در سطح جهان به قدرتی نفوذناپذیر تبدیل کند.
منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
    0 0
    احسنت
  • کرار ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۹
    0 0
    درود بر سرداران خستگی ناپذیر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس