مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء از عرضه جلد چهلم «تفسیر تسنیم» تا هفته آینده خبر داد و گفت: کتاب‌های عاشورایی حضرت آیت‌الله جوادی‌آملی پرفروش شدند.

به گزارش مشرق، مصطفی امرایی، مدیر انتشارات بین‌المللی اسراء درباره «تفسیر تسنیم» گفت: در حال حاضر ۳۹ جلد از «تفسیر تسنیم» اثر آیت‌الله جوادی‌آملی منتشر شده و جلد چهلم که شامل آیات یک تا ۹۴ سوره شریفه «یوسف» است، آماده شده و هفته آینده روانه بازار نشر خواهد شد. این مجلد با شمارگان ۵ هزار نسخه در ۷۸۳ صفحه تدوین شده و به قیمت ۲۴۵ هزار ریال عرضه شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

امرایی در ادامه افزود: این تفسیر تا جلد چهل و هشتم تنظیم و صفحه‌بندی شده و در حال بازبینی از سوی حضرت استاد است و به‌تدریج تا پایان سال منتشر می‌شود تا در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در سال آینده آماده عرضه شود.

وی در ادامه درباره کتاب «مفاتیح‌الحیات» بیان کرد: این کتاب هم‌اکنون به عنوان یکی از آثار پرفروش انتشارات اسراء است که در هر نوبت از چاپ ۵ هزار نسخه در دو قطع وزیری و جیبی به چاپ می‌رسد.

مدیر انتشارات اسراء با اشاره به آثار پرفروش این انتشارات طی یک ماه گذشته عنوان کرد: با توجه به اینکه در مناسبت‌های مختلف، آثار آیت‌الله جوادی‌آملی پرفروش می‌شود، در ایام شهادت امام حسین(ع) نیز کتاب «شکوفایی عقل در پرتو نهضت حسینی» و «حماسه و عرفان» پرفروش شد.

منبع: ایکنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس