کد خبر 650120
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۹

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید در خصوص جزئیات جلسه با سه وزیر پیشنهادی اظهار داشت: مقرر شد اعضای فراکسیون امید به سه وزیر پیشنهادی در جلسه فردا رأی اعتماد دهند.

به گزارش مشرق، علی اکبری نماینده شیراز در خصوص جلسه امروز مجمع عمومی فراکسیون امید اظهار داشت: در جلسه امروز هر سه وزیر پیشنهادی حضور داشتند.

وی ادامه داد: در ابتدای جلسه کارگروههای اجتماعی، فرهنگی و جوانان فراکسیون گزارش خود را از بررسی عملکرد و برنامه های وزرا ارائه دادند و پس از آن وزرا به ارائه توضیحاتی در این خصوص پرداختند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید گفت: نمایندگان توقعات و نوع رفتاری که باید وزرای پیشنهادی در جلسه رای اعتماد داشته باشند، به آنها تذکر دادند تا تحت تاثیر شب‌نامه‌ها و شایعات قرار نگیرند.

اکبری اظهار داشت: در پایان جلسه به اتفاق آراء مقرر شد فراکسیون امید در جلسه فردا به سه وزیر پیشنهادی رأی اعتماد بدهند.

عضو شورای مرکزی فراکسیون امید با بیان اینکه هیچ یک از اعضای فراکسیون در مخالفت با سه وزیر پیشنهادی صحبت نکردند، گفت: آقای بانک (سرپرست نهاد ریاست جمهوری) نیز در جلسه امروز حضور داشتند که توقعات اعضای فراکسیون از دولت به وی انتقال داده شد.

وی اظهار داشت: نمایندگان نسبت به تغییرات دیرهنگام در دولت انتقاد کردند و تاکید کردند دولت باید تعاملاتش را با فراکسیون امید افزایش دهد.

نماینده شیراز تصریح کرد: مقرر شد پنجشنبه هفته جاری اعضای هیات رئیسه فراکسیون امید با رئیس جمهور دیدار کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس