سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از انتخاب اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.

به گزارش مشرق، میرحمایت میرزاده نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی جزییات جلسه بعد از ظهر امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس را تشریح کرد.
 
وی به حضور سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی در این جلسه اشاره کرد و گفت: وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی رئوس برنامه‌های خود را برای این وزارت‌خانه برشمرد.
 
میرزاده همچین از حضور حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در جلسه امروز آموزش و تحقیقات مجلس خبر داد و گفت:‌ رئیس دانشگاه آزاد گزارشی از عملکرد چند ماه اخیر این دانشگاه ارائه داد.
 
وی افزود: نمایندگان نیز پرسش‌هایی از آقای میرزاده مطرح کردند؛ از جمله این که پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد در مقطع دکترا زیاد بوده و آیا این دانشگاه، متناسب با این تعداد، امکانات لازم را در اختیار دارد که رئیس دانشگاه آزاد در پاسخ تأکید کرد که امکانات لازم برای تحصیل این تعداد دانشجوی دکترا موجود است.
 
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت:‌ در ادامه جلسه، اعضای کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان انتخاب شدند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس