کد خبر 650003
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳

رئیس جمهور در دیدار سفیر جدید آکردیته مولداوی در تهران با اشاره به ضرورت معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دو کشور به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی، گفت: ایران برای توسعه روابط و همکاری‌ها با کشور دوست مولداوی هیچ مانعی قائل نیست.

به گزارش مشرق، حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان روز دوشنبه در دیدار «کورگه لئوکا» سفیر جدید آکردیته مولداوی در تهران با اشاره به ضرورت معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دو کشور به سرمایه‌گذاران و بخش خصوصی برای استفاده از فرصت‌های سرمایه‌گذاری و همکاری، تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران برای توسعه روابط و همکاری‌ها با کشور دوست مولداوی هیچ مانعی قائل نیست.

روحانی در این دیدار، با اشاره به روابط خوب و دوستانه‌ ایران و مولداوی، گفت: باید از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود در راستای ارتقاء هر چه بیشتر سطح همکاری‌ها و مناسبات دو کشور استفاده کنیم.

«کورگه لئوکا» سفیر جدید آکردیته مولداوی نیز در این دیدار ضمن تقدیم استوارنامه خود به رییس‌ جمهوری کشورمان، با اشاره به تعهد خود بر تلاش در راستای تعمیق مناسبات همه جانبه ایران و مولداوی، خواستار توسعه همکاری‌ها و روابط تجاری اقتصادی دو کشور شد.
 
منبع: پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس