کد خبر 649787
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

در پایان مسابقات این هفته فوتبال در لیگهای معتبر اروپایی مروری بر آخرین نتایج و جدول رده بندی این لیگ ها داشته ایم.

 سرویس ورزش مشرق- مسابقات فوتبال در لیگ های معتبر اروپایی این هفته نیز پیگیری شد و در مهمترین دیدارها در انگلیس منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول حریفان خود را 4تایی کردند و در لالیگا رئال مادرید با برد پرگل مقابل آلاوز جایگاه خود در صدر را تثبیت کرد.
 
بوندسلیگا
هفته نهم بوندسلیگا با ادامه صدرنشینی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید. بایرن مونیخ موفق شد در زمین آگزبورگ به پیروزی 3 بر 1 دست یابد و با 23 امتیاز همچنان در صدر جدول رده بندی باقی بماند.
 
تیم لایپزیک نیز همچنان به روند تحسین برانگیر خود ادامه می‌دهد و با پیروزی در خانه دارمشتات 2 امتیاز اختلاف با بایرن را حفظ کرد و در رده دوم قرار دارد. هافن‌هایم هم با شکست هرتابرلین با 19 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و در تلاش برای کم کردن اختلاف امتیاز با لایپزیک و بایرن مونیخ است.
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
 

لیگ جزیره
 
لیگ برتر انگلیس در هفته دهم بیش از پیش حساس شده و جنگ بر سر تصاحب صدر جدول بالا گرفته است. هیچ کدام از تیم های بالای جدولی راضی به عقب نشینی نیستند. تیم های منچسترسیتی، آرسنال و لیورپول با 23 امتیاز در رده اول تا سوم قرار دارند. نکته جالب این هفته لیگ جزیره پیروزی خارج از خانه و پرگل سه تیم بالای جدول است که رقبای خود را با 4 گل به توپ بستند.
 
منچستر سیتی با 4 گلی که در خانه وست برومویچ زد توانست تفاضل گل خود را به عدد 15 برساند و در صدر جدول جای بگیرد. آرسنال هم که روزهای خوبی با سرمربی کارکشته خود طی می‌کند 4 بر 1 میزبان خود ساندرلند را در هم کوبید و تفاضل گلش را به عدد 13 رساند و پشت سر من‌سیتی در رده دوم قرار گرفت.
 
لیورپول هم که پس از آمدن «آقای معمولی» متحول شده است با پیروزی 4 بر 2 مقابل کریستال پالاس و با تفاضل گل 11 در رده سوم قرار دارد.
 
منچستریونایتد هم که با حذف من سیتی تا حدودی دل هواداران را به دست آورده بود در خانه خود برابر برنلی متوقف شد تا در میانه جدول جا خوش کند.
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
 

لالیگا
در پایان هفته دهم لالیگای اسپانیا رئال مادرید با توجه به مصدومیت برخی از بازیکنان کلیدی تیمش توانست با پیروزی 4 بر 1 و هت‌تریک رونالدو مقابل آلاوز از زیر فشار خارج شود و به روند رو به رشد خود بازگردد. شاگردان زیدان با 24 امتیاز صدرنشین هستند.
 
بارسلونا هم با 2 امتیاز اختلاف در تعقیب رقیب سنتی خود است. شاگردان انریکه با پیروزی سخت مقابل گرانادای انتهای جدولی توانستند امتیاز خود را به 22 برسانند و در رده دوم جدول قرار بگیرند.
 
اما بارسلونا سایه سنگین اتلتیکو مادرید را روی سر خود دارد. تیم مادریدی با پیروزی 4 بر 1 مقابل مالاگا امتیاز خود را به 21 رسانده و برای جایگاه بارسلونا خط و نشان می کشد.
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
 

سری A ایتالیا 
هفته یازدهم سری A ایتالیا با تداوم صدر نشینی بانوی پیر دنبال شد. یوونتوس موفق شد با پیروزی مقابل رقیب سنتی خود ناپولی جایگاه خود را با 27 امتیاز تثبیت کند. این بازی برای هیگواین که با جنجالی فراوان از ناپولی به یوونتوس پیوست و مورد خشم هوادارن متعصب ناپولی قرار گرفت، خاص بود و توانست با زدن گل برتری یووه باز هم چهره اول این دیدار حساس لقب بگیرد.
 
تیم آاس رم هم با تساوی مقابل امپولی نتوانست فاصله خود با یوونتوس را کم کند و با 23 امتیاز در رده دوم قرار دارد. اما آث میلان با هدایت وینچنزو مونتلا پسکارا را 1-0 شکست داد و با توجه به شکست ناپولی با 22 به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد.
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
 

لوشامپیونه 
در فرانسه هفته یازدهم با ادامه صدرنشینی نیس به پایان رسید. تیم نیس که این فصل نتایج خوبی کسب کرده با پیروزی 4 بر 1 مقابل نانت امتیازات خود را به عدد 29 رساند و جایگاه خود را بیش از پیش محکم‌تر کرد.
 
موناکو در دیدار مقابل سنت اتین توانست فقط 1 امتیاز به جمع امتیازات خود اضافه کند و با 23 امتیاز و با 6 امتیاز اختلاف نسبت به نیس در رده دوم قرار گرفت.
 
 تیم پاریسن ژرمن هم با پیروزی مقابل لیل امتیازات خود را به 23 رساند و با تفاضل گمتر در رده سوم جای گرفت.
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 
 
آخرین نتایج 5 لیگ معتر اروپا +جدول 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس