کد خبر 644703
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۶

در پایان مسابقات فوتبال در لیگهای معتبر اروپایی مروری بر جدول رده بندی این لیگ ها داشته ایم.

سرویس ورزشی مشرق، لیگ های معتبر اروپایی در پایان هفته صدرنشینان و قعر نشینان خود را شناختند. در انگلیس و اسپانیا کار تیم ها بسیار سخت شده و با اختلاف یک امتیاز در تعقیب هم هستند. بوندسلیگا هم که یک پدیده به نام لایپزیک معرفی کرده تا به اینجا خوش درخشیده است.
 
 نتایج لیگ های معتبر اروپا به شرح زیر است:
 
لیگ جزیره
 
در لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با گواردیولا با 19 امتیاز در صدر قرار دارد و آرسنال هم پا به پای سیتیزن ها و به لطف تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد.
 
تاتنهام 18 امتیازی در جایگاه سوم مترصد فرصتی برای تصاحب صدر جدول است. چلسی و لیورپول به ترتیب با امتیازات 17 و 16 امتیاز در رده های بعدی قرار دارند. نکته جالب اینکه 7 تیم اول لیگ جزیره در کورس قرار دارند و با اختلاف یک امتیاز پشت سر هم قرار گرفتند.

بوندسلیگا
 
در بوندسلیگا بایرن مونیخ در پایان هفته هشتم با 17 امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و کلن و لایپزیک با 15 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.
 
شگفتی این فصل از بوندسلیگا بدون شک تیم لایپزیک تازه وارد است که در اولین تجربه حضورش در بوندسلیگا تا کنون هیچی تیمی نتوانسته بر این تیم پیروز شود و با عملکرد خیره کننده 4 برد و 3 مساوی چشم کارشناسان را خیره کرده است.

لالیگا
 
اما این روزها لالیگا وضع متفاوتی را دنبال می کند و به گفته کارشناسان حساس ترین فصل چند سال اخیر فوتبال اسپانیا بوده است. اتلتیکو مادرید با تفاضل گل بهتر نسبت همشهری خود رئال مادرید و با 18 امتیاز در صدر قرار دارد. سویا با پراندلی سرمربی ایتالیایی خود با یک امتیاز اختلاف در جایگاه سوم است و بارسلونا و ویارئال هم با 16 امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم قرار دارند.
جدول رده بندی لیگ های معتبر اروپا + عکش
 

سری A ایتالیا
 
در ایتالیا یوونتوس تقریبا با خیال راحت کار خود را ادامه می دهد و با 21 امتیاز و اختلاق 5 امتیازی با تیم دوم در صدر قرار دارد. آاس رم هم با 16 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به آث میلان در رده دوم قرار دارد.

لوشامپیونه
 
لیگ فرانسه و پاریسن ژرمن این روزها تحت ثاثیر جدایی بازیکن بزرگ خود یعنی زلاتان ایبراهیموویچ قرار دارد، یکه تاز لوشامپیونه نیس با 23 امتیاز است.
 
پاریسن ژرمن در غیاب زلاتان ایبراهیموویچ با 7 امتیاز اختلاف نسبت به نیس در رده دوم قرار دارد. موناکو نیز هم امتیاز با پاریسن ژرمن و با 19 امتیاز در رده سوم قرار گرفته است.
جدول رده بندی لیگ های معتبر اروپا + عکش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس