کد خبر 649540
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس بر لزوم تغییر در تیم اقتصادی دولت تاکید کرد و افزود: در تیم اقتصادی دولت هماهنگی لازم برای برخورد با رکود وجود ندارد.

به گزارش مشرق،‌ محمد قمی در نشست علنی امروز (یک شنبه، 9 آبان ماه ) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود، گفت: درس آموزگار بزرگ انسانیت، امام حسین ( ع )  به بشریت عدالت، شهادت، شهامت، جوانمردی، کرامت و مبارزه با تبعیض،  فساد و تحریف است.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: پدر بزرگوار ایشان حضرت علی ( ع ) که فخر انسانیت است می فرماید؛ " شنیده ام در حکومت از پای زن یهودی خلخالی ربوده اند جا دارد انسان از غصه بمیرد " اما برادران و خواهران ما را چه شده است که دو، سه، هشت و صدها هزار میلیارد از بیت المال مملکت غارت می شود و ما هیچ توجهی نمی کنیم؛ این چه درسی است که از حسین گرفته ایم؟ مگر نه این است که برای فساد، تبعیض و اجرای عدالت باید بکوشیم و در صحنه باشیم؟ این نشستن ما در مجلس برخواستن ما اگر تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض و فساد نباشد چه اثری دارد؟

این نماینده مردم در مجلس دهم افزود: آیا این همه شهید، جانباز و ایثارگر که برای برپایی و تحقق عدالت و مبارزه با تبعیض قیام کرده اند از ما توقع نداشته و ما را نظاره نمی کنند که چگونه در مقابل تبعیض و فساد ایستاده و مهر سکوت بر دهانمان زده ایم؟

قمی ادامه داد: ریاست محترم مجلس! از شما توقع دارم با همکاری نمایندگان پرچم مبارزه با فساد و تبعیض و اجرای عدالت را به دست بگیرید و با بی عدالتی مبارزه ای جدی داشته باشید؛ بدون شک مردم از شما حمایت خواهند کرد.

نماینده مردم پاکدشت درمجلس شورای اسلامی، با انتقاد از اینکه امروزه همه می دانیم که تبعیض و فساد در جامعه بیداد می کند، گفت: تبعیض و فساد هر روز چون موریانه از درون ارزش های انقلاب را بلعیده و می خورد؛ مگر ما نشنیده ایم که گفته اند " باید با ظلم و تبعیض و بیدادی که اساس حکومت را هدف گیری می کند د مبارزه کرد"؛ نباید مهر سکوت بر دهانمان بزنیم.

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس با یادآوری تغییرات ایجاد شده در کابینه دولت، گفت: آقای روحانی! گرچه این تغییرات دیر صورت گرفت اما به هر جهت تغییرات انجام شده مایه دلگرمی، امید و اصلاح در جامعه است؛ نمایندگان محترم در روز سه شنبه با رای مثبت به وزرای پیشنهادی قلب ملت را خوشنود خواهند کرد.

نماینده مردم پاکدشت درمجلس شورای اسلامی،  افزود: البته باید آقای روحانی در تیم اقتصادی هم تجدید نظر کند زیرا در تیم اقتصادی دولت هماهنگی برای یک سیاست واحد برای برخورد با رکود وجود ندارد و به همین دلیل مردم از رکود و بیکاری فرزندانشان دلگیر و ناراحت هستند؛ باید سیاست های مشخص اتخاذ شده و این معضل بزرگ نظام یعنی مساله رکود حل و فصل گردد.

عضو کمیسیون آموزش ‌و تحقیقات مجلس، ادامه داد: کسانی هستند که روحانی را نصیحت می کنند و می گویند ما توصیه و تذکر می دهیم شما در انتخابات کاندید نشوید، اینجانب به این آقایان گوشزد می کنم به جای تذکر به آقای روحانی به دوستانتان تذکر دهید چوب لای چرخ دولت نگذارید و اجازه دهند دولت کار خود را انجام دهد.
منبع: خانه ملت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس