کد خبر 648929
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳

در حالی مسئولان و مدیران بخش حمل ونقل هوایی بر کنترل نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات تاکید می‌کنند که برخی ایرلاین‌ها بی توجه به توافق‌های انجام شده بلیت‌ پرواز مسیرهای نجف و بغداد را تا ۲.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

به گزارش مشرق، در حالی مسئولان و مدیران بخش حمل ونقل هوایی بر کنترل نرخ بلیت پرواز عتبات عالیات تاکید می‌کنند که برخی ایرلاین‌ها بی توجه به توافق‌های انجام شده بلیت‌ پرواز مسیرهای نجف و بغداد را تا ۲.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسانند.

اسعدی‌سامانی دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی چند روز پیش از تعیین قیمت بلیت پروازهای نجف و بغداد برای تاریخ 23 آبان امسال تا 5 آذرماه  خبر داد و گفت: بر این اساس نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت تهران-نجف  و تهران-بغداد یک میلیون و 100 هزار تومان خواهد بود.

وی همچنین نرخ بلیت پرواز رفت و برگشت مشهد-نجف و مشهد-بغداد را یک میلیون و 350 هزار تومان اعلام کرد.

این در حالی است که هفته گذشته در بازار سیاه نرخ بلیت مسیرهای پروازی مورد نظر دبیر انجمن شرکت‌های هواپیمایی به سرعت افزایش یافت به‌طوریکه قیمت بلیت پرواز تهران-نجف-تهران به یک میلیون و 700 هزار تومان رسید. قیمت پرواز رفت و برگشت مشهده-بغداد نیز به مرز دو میلیون تومان نزدیک شده بود.

اما بررسی نرخ‌های جدید حاکی از ادامه سیر صعودی قیمت بلیت پرواز عتبات عالیات دارد. بر این اساسقیمت بلیت پرواز تهران-نجف برای تاریخ 28 آبان‌ماه امسال حدود یک میلیون تومان و قیمت بلیت برگشت این مسیر نیز برای روزهای سوم، چهارم و پنجم آذرماه امسال 900 هزار تومان است. این بدان معناست که در مدت کمتر از یک هفته در مسیر پروازی تهران-نجف-تهران دلالان 200 هزار تومان به نرخ‌ها افزوده‌اند بدون آن‌که سازمان هواپیمایی کشوری در این رابطه اقدام خاصی را انجام دهد.

همچنین نرخ بلیت پرواز مشهد-نجف برای روز 26 آبان‌ماه (چهارشنبه) یک میلیون و 200 هزار تومان است. قیمت بلیت برگشت این مسیر نیز برای روزهای اول آذرماه در حال حاضر یک میلیون و 250 هزار تومان است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    یک کاری می کنند مردم به کربلا هم نتواننند بروند هرچیزی دست ایرانی بیافتد گند میزند بی وجدانترین مردمان دنیا در ایران هستند
  • مهدی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    بی وجدان اونیست که مردم ایران را بی وجدان معرفی میکنه فکر میکنم عبارت خوبی نبود که بکار بردی
  • ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    آفرین چه قدر در این حرکت عظیم کمک حال مردم هستن و به فکر مردمن،خدا شاهده اگر نعوذباالله این حرکت به نفع اسراییل بود ویا یه رویدادی بود که به نفع صهیونیست جهانی بود، می آمدن مردم را میگذاشتن رو سرشان، بهترین چیزها را فراهم میکردن همه چیز مجانی، رفت آمد، تا مثلآ بتونن از این کار بهترین بهره سیاسی را ببرن. اما این جا مردم خودشون از جان و دل میرن، سختی تحمل میکنن، جاده های نا ایمن، کمبود ماشین،،،،،، ولی باز یه عده ای از این فرصت جهانی شیعه برای رساندن صدای خود به جهان،بیشترین سنگ اندازی را انجام میدهند، به نظر من مشکوک است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس