يهودي‌ها مسئول همه جنگ‌هاي جهان هستند. مل گيبسون در اين باره توضيح داده: «مأمور پليس به صورت غيرقانوني حرف‌هاي مرا ضبط كرد و هرگز هم براي اين كار تحت تعقيب واقع نشد.

صیهونیست ها 10 سال یکی از بهترین ستارگان سینما را بایکوت کردند!سرویس فرهنگ و هنر مشرق - مصائب مسيح به كارگرداني مل گيبسون به عنوان يكي از پربيننده‌ترين، بحث برانگيزترين و پرمنفعت‌ترين فيلم‌هاي تاريخ سينما شناخته مي‌شود؛ فيلمي كه در آن به رنج‌هاي حضرت مسيح (ع) در دوازده ساعت پاياني عمر اين پيامبر اشاره مي‌شود. فيلم به خاطر مسئول نشان دادن يهوديان در به صليب كشيده شدن حضرت مسيح با اعتراض محافل و گروه‌هاي يهودي مواجه شد تا جايي كه آنها به دادگاه شكايت و تلاش كردند از اكران آن جلوگيري كنند، اما فيلم با اعمال تغييراتي مختصر اكران شد. همين مسائل سبب شد مل گيبسون به عنوان فيلمسازي ضد‌يهود شناخته شود. مجموعه اظهارنظرها و اعتقادات او سبب شده از وي به عنوان سينماگري اخلاق‌گرا و مذهبي در امريكا ياد شود.

گيبسون در مصاحبه اخير خود اعلام كرده كه توطئه‌اي عليه او شكل گرفته تا مدت 10 سال او را در سينما بايكوت كنند. او به ماجراهايي كه سال ۲۰۰۶ عليه‌اش به راه افتاد اشاره كرده است كه در پي خبر دستگيري‌اش توسط پليس موجي عليه او در رسانه‌ها ايجاد شد كه مي‌كوشيد شخصيت او را زير سوال ببرد. در آن سال او به خاطر رانندگي تحت تأثير الكل بازداشت شد و طبق اظهارات پليس هنگام بازداشت مطالب متعددي را عليه يهودي‌ها مطرح كرد كه از جمله آنها اين بود كه گفته بود معتقد است يهودي‌ها مسئول همه جنگ‌هاي جهان هستند. مل گيبسون در اين باره توضيح داده: «مأمور پليس به صورت غيرقانوني حرف‌هاي مرا ضبط كرد و هرگز هم براي اين كار تحت تعقيب واقع نشد و آنها اين حرف‌ها را كه در حالت ناهوشيار از من ضبط شده بود منتشر كردند تا از اين ماجرا كسب سود كنند و اين منصفانه نيست. من مي‌دانم كه هستم و مي‌دانم نبايد به خودم اجازه بدهم دچار فروپاشي عصبي بشوم. هرگز چنين اجازه‌اي به خودم نمي‌دهم.»

مل گيبسون تعدادي از بهترين آثار تاريخ سينما را ساخته و اظهارنظر تازه او درباره بايكوتش در سينماي امريكا به مدت 10 سال قابل تأمل به نظر مي‌رسد. بايكوت سينماگراني كه عليه يهوديان موضع گرفته يا فيلم ساخته‌اند بي‌سابقه نيست. مارلون براندو، بازيگر فقيد امريكايي نيز دوره‌اي طولاني به دليل اعتراض به سلطه يهوديان بر هاليوود با بايكوت مواجه شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس