کد خبر 648129
تاریخ انتشار: ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

بازی با آبروی یک رسانه و عنوان خبرنگاری تنها اتهام اقای حکیمی پور نیست. حتی بازی با آبروی اسامی منتشر شده هم تنها جرم حکیمی پور نیست. او با اعتماد مردم بازی کرد.

به گزارش مشرق، محمد عبدالهی تحلیل گر مسائل سیاسی نوشت: محمدرضا حکیمی پور به عنوان نماینده تهران در شورای شهر انتخاب شد و این به معنای اعتماد شهروندان تهرانی به اوست. شخصی که بایستی حداقل های اعتماد را حفظ کند، حالا با سیاسی کاری و نمایش بازی قدرت بر آن است این اعتماد را مخدوش سازد. حکیمی پور، رئیس فراکسیون اصلاح طلبی با یدک کشیدن عنوان دبیر کلی حزب اراده ملت در اقدامی خلاف قانون موضوعی را در اختیار رسانه ها قرار داد که واقعیت خارجی نداشت. در نهایت نیز خود را کنار کشید.

بازی با آبروی یک رسانه و عنوان خبرنگاری تنها اتهام اقای حکیمی پور نیست. حتی بازی با آبروی اسامی منتشر شده هم تنها جرم حکیمی پور نیست. او با اعتماد مردم بازی کرد و نشان داد به جای نمایندگی دنبال جنگ حزبی و دعواهای سیاسی بی فایده است. حکیمی پور اگر واقعا تصور میکرد در شهرداری تخلفی صورت گرفته چرا با ان برخورد نکرده به جای آن حاشیه سازی سیاسی کرد. البته از کسی که سابقه شورای شهر اول را دارد و سیاست زدگی مهمترین دستاوردش بوده است انتظاری بیشتری نیست.
 
 

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    چرا او را محاکمه نمی کنند و انقدر با اعصاب مردم بازی می کنند؟
  • ناشناس ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    بدبخت های نفرت انگیز شما حتی از نظرات مخالف می ترسید خوشحالم که اینقدر مورد نفرت هستید و اینقدر می ترسید والا گذاشتن نظرات موافق که هنر نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس