مدیر خبرگزاری عراقی «النخیل» تاکید کرد که عملیات موصل ضربه سختی را به تروریست‎های نه تنها عراق، بلکه تروریست‎های منطقه وارد می کند.

به گزارش مشرق، «محمد علی حکیم» تاکید کرد که عملیات آزادسازی موصل ضربه سخت و مرگباری علیه تروریست های عراق و منطقه است.

وی افزود: توطئه های بزرگی علیه عراق وجود دارد که تقسیم و تجزیه کشور و استان نینوا به چندین ولایت و استان از جمله این توطئه ها است.

مدیر النخیل گفت: ترکیه، قطر و عربستان از این توطئه ها و طرح های شوم در عراق مستقیما حمایت می کنند، اما به فضل بیداری مردم عراق و با درایت مرجعیت دینی، این سناریوها خنثی می شوند.

وی ادامه داد: ترکیه و آل سعود و آل ثانی طرح های رژیم صهیونیستی و قدرت های استکباری را در منطقه و خصوصا عراق و سوریه اجرایی می کنند.

حکیم درباره حضور نیروهای ترکیه در عراق گفت: عراق بقای هیچ سرباز خارجی در اراضی خود را قبول نمی کند و همگان باید به حاکمیت عراق احترام بگذارند. به اعتقاد من نیروهای الحشد الشعبی و ارتش عراق با نیروهای ترکیه مقابله خواهند کرد و با قاطعیت آنها را از اراضی عراق بیرون خواهند کرد.

مدیر النخیل تصریح کرد: سلطان عثمانی باید از مقابله عراقی ها با حمله انگلیس به عراق و اخراج آنها در سال 1920 و همچنین مقاومت عراقی ها در برابر آمریکا پس از سال 2003 درس بگیرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    مرگ بر اسرائیل و آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس