نماینده اصلاح‌طلب مجلس در چند ماه اخیر بسیار تلاش کرد با مصاحبه‌های خود، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را به گردن دولت قبل بیاندازد و دولت یازدهم را کاملا از این فساد، تبرئه کند.

سرویس اقتصاد مشرق - با ورود دستگاه قضایی به پرونده فساد عظیم صندوق ذخیره فرهنگیان و دستگیری مدیرانی که دولت یازدهم در این صندوق منصوب کرده بود، اصلاح‌طلبان تندرو که طی ماه‌های اخیر تلاش داشتند این فساد را به گردن دولت قبل بیندازند، آچمز شده‌اند.

محمود صادقی نماینده تندروی اصلاح‌طلب مجلس، از جمله چهره‌های حامی دولت یازدهم است که در چند ماه اخیر بسیار تلاش کرد با مصاحبه‌های خود، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را به گردن دولت قبل بیاندازد و دولت یازدهم را کاملا از این فساد، تبرئه کند.

صادقی 13 شهریورماه در گفتگو با سایت ایلنا مدعی شد فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان به طور کامل مربوط به دولت احمدی‌نژاد بوده است.
 
عقب‌نشینی نماینده تندروی اصلاح‌طلب: فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به دولت یازدهم مربوط است///لطفی 

صادقی حتی مدعی شد که شهاب‌الدین غندالی مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان در دولت یازدهم (که چند روز پیش دستگیر شد) پیگیر مفاسد رخ‌داده در دولت قبل بوده اما کمیسیون آموزش مجلس نهم به پیگیری‌های غندالی در این زمینه بی‌توجهی کرده است.

روزنامه شرق نیز 14 شهریور در مطلبی به نقل از صادقی مدعی شد فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به دولت قبل است.
عقب‌نشینی نماینده تندروی اصلاح‌طلب: فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به دولت یازدهم مربوط است///لطفی 

جوسازی‌های صادقی و رسانه‌های زنجیره‌ای اصلاح‌طلب در حالی ادامه داشت که با دستگیر شهاب‌الدین غندالی و چند تن دیگر از مدیران منصوب دولت یازدهم در صندوق ذخیره فرهنگیان از سوی دستگاه قضایی، مشخص شد فساد 8 هزار میلیارد تومانی این صندوق به دولت یازدهم مربوط بوده است.

همین مسئله، اعتبار ادعاهای افرادی چون صادقی را به شدت زیر سوال برد. با این حال، او روز دوشنبه در گفتگو با یک سایت گمنام اصلاح‌طلب تلاش کرد از این آبروریزی بکاهد.

صادقی در این گفتگو با عقب‌نشینی از ادعاهای پیشین خود که با قاطعیت دولت قبل را متهم فساد 8 هزار میلیارد تومانی صندوق ذخیره فرهنگیان خوانده بود، گفته که آن سخنانش فقط نقل قولی از شهاب‌الدین غندالی رئیس صندوق و قبل از دستگیری وی بوده است.

صادقی همچنین با توجه دستگیری‌های اخیر، پذیرفته که دولت یازدهم در فساد مالی صندوق ذخیره فرهنگیان دست داشته است.

این نماینده اصلاح‌طلب در ادامه گفتگوی جدیدش، سایت ایلنا را به تحریف سخنانش متهم کرده است: « تیتری که نوشته شد به نقل از بنده عنوان کرده بودند که اختلاس ۸۰۰۰ میلیاردی مربوط به دوره قبل بوده است. بنده حتی به نقل از آقای غندالی گفته بودم که همانطور که اقای غندالی و همکارانشان این تخلفات را به مدیران قبلی نسبت میدادند در عین حال خودشان اعتراف میکردند که تخلفاتی هم در این دوره وجود داشته و انکار نمی کنیم.»
 
عقب‌نشینی نماینده تندروی اصلاح‌طلب: فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به دولت یازدهم مربوط است///لطفی

وی گفته است:‌ در ابتدا احساس کردیم که این موضوع جنبه سیاسی دارد ولی بعد که محتوای موضوع و بازه زمانی را دیدیم که ریشه در گذشته دارد و متاسفانه در این دولت هم ادامه پیدا کرده است و طی اطلاعاتی که داده شد متقاعد شدیم که این موضوع احتیاج به تحقیق و تفحص دارد و بعد از چند جلسه که برگزار شد ما به اتفاق رای دادیم.
 
بنده با آقای عارف و اعضای فراکسیون که عضو کمیسیون بودند صحبت کرده بودم و هم نظر بودیم و هفته گذشته که در صحن مجلس مطرح شد نمایندگان را تشویق به رای دادن کردیم و فکر میکنم بالای ۲۰۰ نفر رای دادند.
 
نظر بنده این است که فعلا چیزی محرز نشده و در مقام بررسی است و میزان تخلف در حد شنیده ها است. آن چیزی که مسلم است این است که این تخلفات از گذشته واقع شده و در این دولت ادامه پیدا کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 20
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 22
  • مهران ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    اصلاح طلب یعنی فتنه گر.
  • ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    «السارق والسارقه فاقطعوا ایدیهما...» تا فساد ریشه کن شود
  • منصور رضایی ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    سلام هر روز از این دست خبرها به گوش میرسد مثل آفت به جان صداقت و پاکی این ملت افتادن کاشکی بزرگی از این دولت به بحث اختلاس ورود پیدا میکرد و کار را یکسره میکرد اینکه هر روز یک خبر اختلاس و کم محلی مسئولان و کم رنگ جلودادن آن و یا پررنگ کردن اختلاس بزرگترین و خطرناکترین آسیب را به پیکر فرهنگ این مرز بوم میزند کمااینکه تا الان زده از بین بردن اعتماد چیزی نیست که یک شبه دوباره دولتمردان پیدا کنن بذر اختلاس و ناپاکی را در ضمیر این نونهالان نکارید بگذارید پاکی و صداقت رشد کند
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    رسوا شدن
  • مراد ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    اصلاح طلب به اصطلاح با هوش تو نکوب در مرا خدا می کوبد در تورا .خدا ی احمدی نژاد کاری کرد ه دزدهای صندوق ذخیره فرهنگیان با تهمت وافترا به دولت قبل خودشان رسوا شوند وگرنه این ملت بخواب رفته چطوری می خواستند پیگیری کنند ؟
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    اصلاح طلب یعنی اشرافیت و دیکتاتوری!
  • ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    برای من فرقی نمی کند فساد در چه دولت و چه زمانی اتفاق افتاده، اما برای من خیلی مهم است بدانم عاقبت کار و حکم آن ها چیست،و چرا این قدر در صادر کردن حکم و محکوم کردن این افراد اهمال کاری میشود آیا اگر یه فرد عادی خدای نکرده دزدی کند باز روند این قدر کند و نا مشخص است، عاقبت پرونده سه هزار میلیاردی دقیقا چه شد آیا کسی دقیق میداند!!!!! سرانجام بابک زنجانی چه حکمی گرفت ؟؟چرا مردم را آگاه نمی کنید!
  • سیاوش ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    دقت کرده اید که در سه سال اخیر و با پایان دولت قبلی دروغ گویی و متهم کردن دیگران با ادعاهای کذب، به یک عادت رایج فعالین سیاسی، مدیران بویزه مدیران قوه مجریه، نمایندگان مجلس و ....... مبدل گردیده است و این جماعت بدون هیچ ترسی از خدا به این رویکرد دامن زده و جامعه را به پرتگاه نابسامانی فرهنگی و اخلاقی هدایت کرده اند. پس ان همه سخنان گهربار که بالای منابر در معرفی این رویکرد زشت و ضد انسانی به عنوان یک گناه غیر قابل جبران در اعمال یک مسلمان به زان رانده می شد، چه شد؟.
  • ناشناس ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    بدهی بابک زنجانی به وزارت نفت یک بیستم کرسنت هم نیست .
  • ناشناس ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 1
    رکورد اختلاس در دولت یازدهم زده شد .
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    اضلاح طلب یعنی برای مردم خودت زورگو باش برای خارجی ها نوکر
  • ۱۹:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    این آفا چطور نماینده ای است که خلاف واقع میگوید همین صحبتهای بعدیش هم دچار اشکالات فراوانی اس
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    نماینده اصلاح‌طلب مجلس در چند ماه اخیر بسیار تلاش کرد با مصاحبه‌های خود، فساد در صندوق ذخیره فرهنگیان را به گردن دولت قبل بیاندازد و دولت یازدهم را کاملا از این فساد، تبرئه کند. ای به اصطلاح اصلاح طلبان تهرانی شب شما به خیر گفتن چیز دیگر به شما فقط آب در هاونگ کوبیدن است قدری به خود بیایید و نگذارید به شعورتان توهین شود این ها به شما هواداران خود هم کوچکترین احترامی قائل نیستند این همه توهین پذیر نشوید و در انتخابات ها جواب این توهین ها را با تو دهنی محکم بدهید
  • ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    محمود صادقی: فساد صندوق ذخیره فرهنگیان به دولت یازدهم مربوط است پ ن پ به دولت قاجار مربوطه
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    اصلاح طلب یعنی فراتر از فساد
  • ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    رسوا بودن
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
    0 0
    مثل دولت دکتر احمدی نژاد پیدا نخواهیم کرد خدمت گذار به ملت
  • جواد ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    اگر می خواهید ایرانی گلستان داشته باشید باید به کسی رای بدهیم که انقلابی مومن خدا ترس و در خط ولایت وشجاع ودر مقابل دشمن اشدا ودر مقابل مردم کشورش رحیم و مهربان باشد .برای رونق اقتصادی راهی به جزبستن دروازهای واردات نیست وبرای رفع تحریمها راهی بهجز بستن تنگه هرمز نیست .هیجکس جرات این کار راندارد به جز کاتب واگر اقبال از من فرا گیر شد اماده ام با همکاری ملت وولایت سر وسامانی به کشور بدهم
  • ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۶
    0 0
    بابک زنجانی و آریا قهرمان ملی و قربانی توطئه داخلی هستند. خود نظام هم این را می داند.
  • میلاد ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۸
    0 0
    دولت باید سازمانی به نام سازمان پیگیری اختلاس های کل کشور ایجاد کنه تا متولی امر مشخص بشه و از موازی کاری و اخبار بی پایه جلوگیری بشه به شرطی که توی اون سازمان اختلاس نشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس