کارشناس نظامی عراقی با تاکید بر اینکه درگیری در محور «القیاره ـ البعاج» در نزدیکی مرزهای سوریه در چند ساعت آینده آغاز می‌شود، گفت به سبب کمین نیروهای حشد الشعبی فرار عناصر داعش از این محور غیرممکن است.

 به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه خبری المعلومه عراق، «صفاء الاعسم» کارشناس عراقی تاکید کرد که فرار عناصر گروه تروریستی داعش از شهر موصل به سوریه از محور «القیاره ـ البعاج» محال است.

وی افزود که رزمندگان «حشد الشعبی» در محور القیاره ـ البعاج که در مرزهای سوریه واقع شده است، در کمین عناصر داعش نشسته‌ و فرار داعش از این محور به سوریه محال است.

الاعسم گفت که هماهنگی نیروهای عراق و پیشمرگه تمامی حساب‌های داعش را به هم ریخت و در مواردی یگان‌هایی از دو طرف توانستند در عرض یک ساعت مواضع خود را تغییر دهند.

این کارشناس نظامی گفت مهمترین محوری که در چند ساعت آینده شاهد آغاز عملیات خواهد بود، محور القیاره ـ البعاج است که در مرزهای سوریه واقع شده و این محور در اختیار نیروهای حشد الشعبی قرار دارد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    دمتون گرم
  • میلاد دریس ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    همه آب اهل العراق انشالله منصور رین
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    بسیج مردمی 150 هزار نیرو دارد یعنی حتی می تواند با ارتش امریکا و ترکیه بتنهایی بجنگد همه می دانند بخاطر ترس از بمباران هوایی آمریکا ارتش عراق پیشروی نمی کند و فرصت به دشمن آمریکایی می دهند و نباید از بمباران ارتش امریکا و تهدیدات آن بترسند و باید بسوی شمال حرکت کنند قبل از اینکه جدایی استانهای شمالی عراق رسمیت یابد و در این راه باید کرکوک و مناطق مورد نزاع با کردها خصوصا کرکوک را در وهله نخست از داعش باز پس بگیرد دولت عراق باید به ارتباط و کمک های پیشمرگه به داعش اشاره نماید و کردها را در صورت حمایت و ورود به موصل تهدید شدیدی بنماید دیگر کار کردها و داعش این دو پیاده نظام آمریکا تمام است و نیروی مازاد خود را حداقل 10000 نفر را به حلب و دمشق بفرستد ببینید کردها رسما خود را نیرویی آمریکایی اعلام کرده اند باید با هزینه زیاد و پول تعداد نیروی های حشد الشعبی را زیاد نمود زمان به نفع هیچ گروهی نیست خصوصا مقاومت- عراق در حال افغانستان نیزه شدن است باید جلوی این کار گرفته شود این کار شجاعت و مدیریت می خواهد- باید حیدرالعبادی ترکیه و پیشمرگه را به نبرد تهدید نماید نباید از شیطان ترسید خدا در قران می فرماید شیطان فقط تهدید و تطمیع می نماید ولی کاری نمی تواند بکند
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    اگر حین فرار داعشی ها را نزنید مثل بحث قانون بقای ماده و انرژی میشود که فقط داعشی ها از جایی به جای دیگر جابجا ولی از بین نمیروند میشود و باید حتما حین فرار انها را با بمبگذاری مسیر و کمین و مینهای تلویزیونی بزنید و حدود 1000نفر از افراد ارتش و مردمی در هر محور تردد کارشان فقط کمین و شناسایی و ترکاندن در شب و روز باید باشد. .
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۰
    0 0
    خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟! لعنت بر هرچی پان ترک مزدور اردوغان حقیره!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس