چند بازیگر ایرانی کمتر از یک سال پیش، فریب پول و شهرت در شبکه جم را خوردند و به قیمت بدنام کردن خود جهت دستیابی به فضای کار رویایی به ترکیه مهاجرت کردند.

سرویس جنگ نرم مشرق- اخبار بازگشت بعضی بازیگران ایرانی پیوسته به شبکه جم (GEM) این روزها داغ است؛ از حضور هرمز سیرتی در دادسرای انقلاب اسلامی جهت اخذ مجوزهای لازم برای نقش آفرینی در آثار تلویزیونی و سینمایی داخلی تا ابراز ناراحتی رابعه اسکویی از بی‌احترامی به وی و خبر جدا شدن او از شبکه جم.

مشکلات بعضی از این بازیگران از زمان انتشار نامه‌اي به امضاي سعید کریمیان مدیر شبکه ماهواره‌ای جم خطاب به عوامل تولیدان این شبکه، آشکار شد؛ کریمیان در این نامه اعلام کرد که به دلیل کیفیت پایین سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده، دستمزدهای ماهانه را قطع کرده و از این پس با همه‌ افراد حاضر در این شبکه به صورت پروژه‌ای همکاری می‌کند.

 
 خسارت مهاجرت برخی بازیگران ایرانی به ترکیه جهت نقش‌آفرینی در شبکه‌ جم، در ابتدا به خود این بازیگران و سپس به جامعه هنرمندان برمی‌گردد

خسارت مهاجرت برخی بازیگران ایرانی به ترکیه جهت نقش‌آفرینی در شبکه‌ جم، در ابتدا به خود این بازیگران و سپس به جامعه هنرمندان برمی‌گردد؛ زیرا همکاری با شبکه‌هایی که با فرهنگ جامعه ایرانی فاصله دارد، به‌ویژه برای بازیگران زن که باید از پوشش متعارف جامعه ایرانی دست بکشند، قطعا هزینه دارد. هزینه‌هایی مانند ممنوع الفعالیت در تولیدات هنری ایران و یا حتی ممنوعیت ورود به خاک ایران!

خروج از ایران به جهت فعالیت با شبکه‌هایی که در تضاد با فرهنگ عرفی و عقیدتی جامعه‌ ما هستند، آن هم به بهانه بیکاری در ایران و یا تمایل به کار در فضایی متفاوت، برای کسی که از آخر جاده این همکاری مطمئن نیست، اگر ساده‌لوحی نباشد، قطعا بی‌حساب‌گری محسوب می‌شود.

دادن وعده‌هایی مانند قراردادهای بلندمدت در قبال کشف حجاب و مهاجرت از ایران، پس از انتشار نامه مدیر شبکه جم، نشان داد که بعضی از این بازیگران در این مدت منفعت خاصی نبردند و تنها خودشان را بدنام کردند. رؤیای نافرجامی که ضربه جبران‌ناپذیری به چهره‌های پیوسته به این شبکه ماهواره‌ای زده است.


 انتشار نامه‌ای به امضاي سعید کریمیان مدیر شبکه ماهواره‌ای جم،خبر از قطع شدن حقوق ماهیانه بازیگران به علت کیفیت پایین سریال‌ها و فیلم‌های تولید شده این شبکه می‌دهد

البته بازیگران تیزهوشی هم بودند که پس از دعوت شبکه جم، جاده این همکاری را غبارآلود تشخیص دادند و با شناسایی تبعات منفی احتمالی، جواب رد به مدیران این شبکه دادند؛ اما این مهاجران به ترکیه به غیر از سراب پول، فخرفروشی به همتایان داخلی خود را نیز مد نظر قرار داشتند و موجی از خروج از کشور راه انداختند و بعد از کشف حجاب، بر گیرنده‌های ماهواره‌ای ظاهر شدند و بعد دیگر هیچ! اهداف مخدوشی که حاظر شدند برای رسیدن به آن هزینه گزافی پرداخت کنند.

از طرف دیگر، مسئولان فرهنگی و سینمایی کشور نیز در این حوزه بی‌تقصیر نیستند؛ وظیفه مسئولان جامه هنری کشور فقط تحقق مطالبات هنرمندان کشور نیست، بلکه حفاظت و صیانت از هنرمندان با فعالیت‌هایی مانند تبیین و تشریح تبعات سنگین همکاری با رسانه‌هایی خارج از کشور که به‌طور مستقیم در تعارض با نظام سیاسی و فرهنگی ایران قرار دارند، برای هنرمندان است؛ اتفاقی که در رابطه با همکاری بازیگران ایرانی با شبکه جم نیافتاد و خساراتی شخصی به این بازیگران و همچنین خساراتی عمومی به اعتبار جامعه هنرمندان و نظام فرهنگی کشور وارد کرد.

 
با اینکه نمي‌توان طمع افراد فريب خورده و بي قيدي ايشان را نسبت به ارزش‌ها و اعتقادات ملت ايران به عنوان اصلي‌ترين دليل مهاجرت اين افراد تلقي نكرد، اما باز بودن راه بازگشت براي فريب‌خوردگان شبكه جم نیز اقدام درستي است

اکنون که برای بعضی بازیگران، سراب بودن وعده‌های شبکه جم در رابطه با کار در یک فضای رویایی که بازیگران در آن می‌توانند استعدادهای بازیگری خود را به کمال رسانده و پول هنگفتی دریافت کنند، مشخص شده و حال به دنبال برگشت به جایگاه قبلی خود هستند، کار نیکویی خواهد بود اگر مسئولان جمهوری اسلامی به جهت اعلام اشتباهات این بازیگران پشیمان به دلیل همکاری با شبکه‌هایی نظیر جم به جامعه هنرمندان، و همچنین نشان دادن رافت اسلامی برای کاستن از تبعات این تصمیم اشتباه برخی بازیگران، شرایط بازگشت دوباره آنها به ایران را فراهم کنند.

البته نمي‌توان طمع افراد فريب خورده و بي قيدي ايشان را نسبت به ارزش‌ها و اعتقادات ملت ايران به عنوان اصلي‌ترين دليل مهاجرت اين افراد تلقي نكرد، اما باز بودن راه بازگشت براي فريب‌خوردگان شبكه جم نیز، اقدام درستي است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 64
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 31
  • مهدی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۱
    0 0
    یا رب از ابر هدایت برسان بارانی
  • ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    دوباره برگردند و همان اش و همان کاسه....؟!!!!!
  • محمد ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 1
    ببینم رافت اسلامی برا کسی که عکس های لخت عریان خودش تو اینیستاگرام میزاره و کشف حجاب میکنه شامل میشه این جماعت میتونن برگردند اما نباید تو ایران فعالیت هنری داشته باشن بها دادن دوباره به این جماعت یک حماقته اگه کفگیرشون به ته دیگ نخورده بود عمرا بر میگشتن
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خاک بر سرشون
  • امین ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    "حتی ممنوعیت ورود به خاک ایران" مشرق میشه بگی این قانون رو شما از کجا در آوردی؟؟
  • پری مجرد39ساله ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    1 0
    به من هم پیشنهاد بازیگری در شبکه جم شد اما قبول نکردم
  • ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    همین اسلام رحمانی و عقیم شما مدعیان ارزشمداری باعث چنین فسادهایی در سینما شده است شما جربزه برخورد با مفسدین را ندارید
  • ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    یه مشت دو زاری
  • ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    اینا برگردن ولی امیدواریم در تلویزیون نبینیم دیگه اینا رو
  • ۰۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بس کنید بابا, حالا ۴تا سریال درپیت بازی کردن, جنایت که نکردن. اون یارو م.ه یه مملکت رو به گند کشید و بعد فرار کرد انگلیس و دست آخر برگشت آب از آب تکون نخورد. حالا این ۴تا بدبخت فلک زده رو همچین دارید میکوبید کانه انگار کل مشکل فرهنگی مملکت ما زیر سر این ۴تا مادر مرده س. فقط زورتون به این بیچاره ها میرسه.
  • ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    به نظرم اونایی که سنشون بالاست اجازه ورود به خاک ایران بدین اگه کار منکراتی بدی نکرده باشن و ترویج فحشا نکرده باشن و جبران کنن فقط برای ورود اما تا اخر عمر ممنوع العالیت بشن
  • ۰۵:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    1 0
    من از این افرادی که برای پول هر کاری می کنند متنفرم خصوصا اگر بروند و کشف حجاب کنند هنرمندان باید مقبولیت مردمی هم داشته باشند اما اینها انسانهای بی ارزشی هستند که محبوبیت خود را از دست داده اند
  • ۰۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    برگردن اما به خونشون نه به سینمای ایران اونا دهن کجی به مملکت داشتن برن به جهنم
  • نیما ۰۶:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خود کرده را تدبیر هست ؟! نیست؟!
  • رضا ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    این خانم میانسال کناریه رابعه اسکویی در عکس آخر، از بازیگران محوری "قلاده های طلا" نبود؟!
  • عابد ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    انسان جایز الخطاست. به نظرم که حالا پشیمان شده اند و قصد برگشت را دارند انها را ببخشد. اما در عوضش انها را ممنون فعالیت کنند و یا مجازات دیگری را برای انها در نظر بگیرند.
  • امیر ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    سیاست های نادرست صداوسیما هم در این اتفاقات مؤثر بود و هست. باید بیشتر هوای هنرمندان مملکت رو داشت و بهشون بهاء داد.
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    انسان ممکن الخطاست نه جایز عزیز برادر
  • ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    رضاجان اینا بازیگرن پول بده نقش امام حسینو بازی می کنن فرداش پول بده نقش یزید اصلا هم لزوما اعتقادی به عقاید فیلمشون ندارن کارشون بازیگریه نه هنرمندی ندیدی بازیگرارو که نقش انبیا و اولیا و زنان صالحه تاریخو بازی می کنن بعد عکسای سخیفشون توی جشنواره ها و خارج کشور انکشت حیرت به دهن ادم میاره؟
  • مانترا ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    در ایران هم بعیده که صدا وسیما به بازیگرانش حقوق ماهانه بدهد فراموش نکنیم که خیلی از بازیگران قدیمیهم از نداشتن بیمه ویا اجاره نشین بودن شاکی هستند البته طبق گفته خودشان در مصاحبه ها البته فراموش نشود که به خاطر بازی در بعضی از پروژه های پر خرج صدا وسیما مثل کارهای تاریخی دستمزدهای چند صد میلیونی هم دریافت میشود که برابر با سالها کار یک کارگر یا کارمند است
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    کی بوده که خودشو لخت کرده؟!
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    نه فریب خوردند و نه بد نام شدند - دنبال راهی بودند برای کسب معیشت - باز هم اگر راهی باشد می روند
  • پررو ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    به من گفتن گفتن بیا. گفتم کجا؟ گفتا که کی؟ گفتن نرو؟..
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ترحم بر اینها جفا در حق نسل اینده است که الگوهایی اینچنینی برایشان ترسیم خواهد شد الگوهای مذبذب که فرهنگ و مذهبشان را به صناری فروختند.
  • ستارفدوی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    رافت ورحمت اسلامی کشور عزیزمان شامل هر توابی میشودواینها هموطن ماهستند.اما امیدوارم باهم فیلمی بسازند ودر آن ثابت کنند که هیج جای دنیا ایران عزیزمان نمی شود ودنیای الکی پوچ غربی رو به بعضی از جوانان ما بیشتر بشناسانند.چو ایران نباشد تن من مباد.....
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ترحم بر اینها جفا در حق نسل اینده است که الگوهایی اینچنینی برایشان ترسیم خواهد شد الگوهای مذبذب که فرهنگ و مذهبشان را به صناری فروختند.
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ترحم بر اینها جفا در حق نسل اینده است که الگوهایی اینچنینی برایشان ترسیم خواهد شد الگوهای مذبذب که فرهنگ و مذهبشان را به صناری فروختند.
  • هادی ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خدا بخشنده است انشاالله دیگر هیچ ایرانی نبینیم بخاطر هوا وهوس زودگذرانسانیت وادب ایرانی رادرجهان لکه دار نکند.انتظاراینه که ایرانیان درهر کجای دنیا که بسر می برند موجب ابروی ایران باشند
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بسمه تعالی امیدوارم مسئولین امنیتی ورود کنند ، دشمن در ابتدا با نشان دادن در باغ سبز این عوامل را برده اونور آب و پس از طی دوره های آموزشی نفوذ نرم « آن هم در آستانه انتخابات » به بهانه پشیمان شدن این جرثومه های فساد قصد ورود و پیاده سازی عملیات مد نظر دشمن را در کشور خواهد داشت. و احتمال برنامه نفوذ بیشر از ندامت این جرثومه های فساد و قصد توبه و برگشت به کشور مورد توجه می باشد.
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    فرض کنید تو مملکت خودمون بتونن بازیگرای زن تو تلویزیون وسینمابیحجاب بازی کنن اونوقت ببینید چند نفر محجبه میمونن
  • پری ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    صدف ط و چکامه چ پشیمان بنظر نمیآن چون هنوز دارن کارمیکنن البته باب میل روساشون !!
  • پری ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    من هروقت دوتا کامنت با اسمم میزارم شماهم بااین القابت سرمیرسی .
  • عرشیا ۱۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    قسمتی از بروز ناامنی و بی اعتمادی و ناامیدی در تعدادی از فعالان این عرصـه را در وجود شما باید یافت که با بعضی موضع گیری هایتان چنان عرصـه را بر همه تنگ می کنید که متولیان ناچار به سانسور و توقیف و از پرده پایین کشیدن فیلم ها و ... غیره می شوند !
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    جلوی ضرر از هرجا بگیری منفعته
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    برگردن ولی اجازه فعالیت فرهنگی در هیچ زمینه ای نباید بهشون داد برن مثل بقیه مردم دنبال کار آزاد و کسب درآمد کنن
  • سینماگر ۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خانه سینما و سازمان سینمائی بجای رسیدگی صنفی درگیر بازیهای سیاسی اند.اگر صنوف و معاونت سینمائی ارشاد کارشان را درست انجام می دادند هیچکدام از اینها بخاطر درد نان و بیمه و بیکاری سر از خدمت به بیگانگان در نمی آوردند و اگر کسی می رفت مشخص بود که یا از سر نادانی رفته و یا بخاطر عناد و دشمنی می رود .اینگونه مسائل نشانه های بارز ولنگاری فرهنگی هستند که دولت باید به ملت ایران پاسخ دهد . شاید استعفای وزیر ارشاد برای فرار از پاسخ به اینگونه سؤالات بوده است ! اما استعفای وزیر صورت مسئله را برای مسئول دولت پاک نمی کند .
  • سید دکتر محمود ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ممنوع العالیت دیگه چیه ؟
  • محمدي ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    هجرت سرابي بود وبس خوابي كه تعبيري نداشت هركس كه روزي يار بود اينجـــــا مرا تنها گذاشت
  • ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    نسل آیندتون داره با موبایل و تبلت کنترل میشن ..
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    تو ایران کدوم هنرمند حقوق ثابت داره مشرق؟نام ببر
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    منظورش ممنوع الفعالیته !
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    باید برای همیشه ممنوع الفعالیت شوند و رسما هم جلوی دوربین به اهداف شیطانی اون شبکه ها اعتراف کنند
  • بیر نَفَر ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    "در پیت " نظرات شماست که به لعنت خدا نمی ارزه. البته شما راست میگید مشکل فرهنگی کشور ما اینها نیستند ، یعنی فقط اینها نیستند بخشی از مشکل هم افرادی با طرز فکر جنابعالی هستند که کلا معلوم نیست تخصصشون در چه زمینه ای است ؟ که در مورد همه چی نظرات جور وا جور صادر میکنن الّا تو حوزه خودشون ، یکم خودتون رو جمع و جور کنید ، به خودتون برسید لطفاً.
  • ایرانی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    کسایی که به این راحتی تن به هر کثافت کاریی میدن رو میخان بزارن بیان و ازادانه جولان بدن و همه رو به نجاست بکشونن??????????
  • حسن ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بهتر بود عکس بدحجاب خانم طاهریان را می گذاشتید زیرا ممکن است خواننده تصور کند ایشان با حجاب بوده است که رفته
  • سعید ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بایدمحاکمه شوندوهمچنین ممنوع ازفعالیت هنری
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    حالا اگر تحویلشون میگرفتن و چهار تا مصاحبه برعلیه ارزشهای انقلاب اسلامی میکردن از نظر غرب پرستان میشدند قهرمان و چه مدیحیه سراییهایی که براشون نمیشد ولی حالا شدند مظلوم! ظاهرا باید جایگاه هنری رفیعی هم (بخاطر اخذ تجربه) باید تقدیمشون بشه و از ساحتشون عذرخواهی هم بکنیم.
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    نمیدونم چرا با وجود این همه مراکز فرهنگی در کشور هر مشکلی پیش میاد انگشت اتهام میره سمت صدا و سیما؟!
  • ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    و ... چقدرم فروش بکنه این فیلم!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بوی اتهام ... قصاص قبل از جنایت ...
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    یه جوری میگن "برای پول هر کاری می کنند" که حالا انگار اینا دارن هزینه های زندگی این قشر رو میدن! داداش این ها هم آدم هستند مثل من و تو! قسط دارن، هزینه های زندگی دارن و... شما تأمین کنید بعد تاقچه بالا بگذارید که اِله و بِله! الان وضعیت اقتصادی و معیشت چیزی هست که همه ی مردم درگیرش هستند اینام مث بقیه
  • amir ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بله خوبه برگردند تا از ازموده های مزخرف جم تی وی مردم شون را بهره مند کنند!!!
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    بالاخره باید نتیجه کارشون را به گونه ای ببینند درغیر این صورت از فردا بیشتر اونایی که دنبال کشف حجاب هستند میروند اونور آب عقده هاشون را خالی میکنند بعد هم با سخره گرفتن رافت اسلامی برمیگردند.
  • حسنین ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    انشاالله که بخشیده بشن تا بقیه هم برگردن. همیشه نبایست قهری برخورد کرد. من خودم جز کسانی بودم که اصلا به این نظام اعتقاد نداشتم و کلا همه چیزش رو بد میدونستم. اما برخورد دو سه نفر باعث شد نظرم تا حد خیلی زیادی تغییر کنه.
  • حسین ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    قطعاً می‌تونند برگردند ، جرم امنیتی و آسیبی به مردم که نرساندند ، فقط به خودشون آسیب رساندند و آینده خودشون را تباه کردند. ولی‌ دیگه صلاحیت کار در نهاد‌ها و رسانه‌‌های ایران را ندارند و همه جای دنیا وقتی‌ بر خلاف سیاستهای یک رسانه‌ عمل کنی‌ اخراج خواهی‌ شد و این حق هر سازمان و دولتی هست از جمله ایران. البته باید مستند تهیه بشه و پشت پرده شبکه‌هایی‌ مثل جم و فارسی وان و منوتو به روش جدید و امروزی و مستند به مردم معرفی‌ بشه ، نه اینکه گوینده از روی متن بخونه و یک سری تصویر نشان داده بشه. مستند ساز باید بره و یقه اینها را در خود انگلیس بگیره و سوالاتی از اینها بپرسه و چالشی ایجاد کنه که اینها خودشون خودشون را افشا کنن ، این نحوه ساخت مستند در دنیای امروز هست و اینطور می‌شه تاثیر گذشت بر مخاطب.
  • ستارفدوی ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    ای کلک....
  • مجید ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۲
    0 0
    واقعا حقشونه خاک برسر بدبخت عقده ایشون کنم پیش خودشون فکر کردن که برن اونور دوتا فیلم بیخود بی معنی بازی کنن یا کشف حجاب کنن که بله ماهم فرهنگ اروپایی داریم میتونیم عین اونا باشیم یا خودشونو با این کارای الکی معروف کنن اخر عاقبتش این میشه اینا حقشونه این بلا سرشون بیاد چهارتا بازیگری که اینجا جزو بازیگران درجه دو بودن خواستن با این روش خودشونو بازیگر مطرح جلوه بدن یا مثلا جلوی مردم افتخار کنن که ما اینچنینیم همش بر باد رفت مسولینمون نباید بزارن اینا باز بیان تو کشور چون حد حدودشونو تو اون شبکه نشون دادن بی جنبگی و عقده ای بودناشونو نشون دادن لیقاتشون اینه اواره بشن
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    بازیگران و بازیکنان و ... در هر جامعه ای الگوی نسل نوجوان و جوان محسوب می شوند ایرانیان از زمان ساسانیان پوشیده بوده اند دهن کجی این مترسکها به فرهنگ اصیل و نجابت ایرانی انهم در خاک دشمن با توجه به الگو بودن این افراد ایا قابل بخشش است ؟!
  • حجت ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    اگه انسان جایزالخطاست که دیگه نیاز به بهشت و جهنم نبود و وعده غذاب بی معنی بود.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    ای کاش با خود تلویزیون ترکیه قرارداد می بستند حداقل آدم دل نمیسوخت درضمن مثل حریم سلطان یه دفعه یه سریال 500 قسمتی بازی می کردند
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۳
    0 0
    اول سینمای ایران راا زلوث مافیاهای فحشا و پیشنهادهای بی شرمانه پاک بکنید و بعد ازبازیگران انتظارداشته باشید دران فعالیت بکنند . وقتی سینمای ایران غرق درفساد و فحشاو باندبازی است چه انتظاری ازبازیگران زن دارید ؟ همه مردم وشما مافیای سینمارامی شناسند ولی کسی اقدامی برعلیه آنهانمی کند .
  • ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    این منفی یک ها مشکوکه انگار یک نفوذی در سایت مشرقه که به کامنت همسو با خبر به محض درج شدن یک منفی بهش میده. نفوذیتونو پیدا کنید.
  • ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۴
    0 0
    اخه یعنی چی . چون اشتباه کردن حالا باید بدون هیچ جریمه ای بیان داخل کشور ؟! از فردا همه یاد میگیرین که برن جم بعدم غذخواهی کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس