کد خبر 646147
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۸

در مهرماه سالجاری با توجه به آمار بدست آمده روزانه 74.8 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت ماشبه در سال گذشته رشد 3.4 درصدی به ثبت رسیده و این در حالی است که میانگین مصرف در هفت ماهه نخست سال نسبت به به مدت مشابه در سال گذشته با رشد 3.7 درصدی مواجه شده است.

به گزارش مشرق، در مهرماه سالجاری با وجود آنکه کمترین میزان مصرف بنزین طی چند سال اخیر در عاشورای سالجاری به ثبت رسیده است، دو میلیارد و 244 میلیون لیتر بنزین مورد مصرف قرار گرفته است.

بیشترین میزان مصرف بنزین در این ماه در روز 19 مهر به میزان 99.6 میلیون لیتر به ثبت رسیده که کمترین میزان مصرف در این ماه در روز عاشورای حسینی مصادف با 21 مهرماه به میزان 47.7 میلیون لیتر به ثبت رسیده است.

طی 30 روز مهرماه به طور میانگین 74.8 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که با توجه به میانگین مصرف 72.4 میلیون لیتر در روز در مهرماه سال گذشته در مهرماه سالجاری نسبت به مهر سال 94 میزان مصرف با رشد 3.4 درصدی مواجه شده است.

با توجه به این آمار میانگین مصرف در هفت ماه نخست سالجاری روزانه 75.3 میلیون لیتر بنزین مصرف شده که نسبت به مدت ماشبه در سال گذشته رشد مصرف 3.7 درصدی به ثبت رسیده است.
 
{$sepehr_album_46044}
 
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس